پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:بازیکنان از من توقع دارند به عنوان بزرگ تر تیم این موضوع را جمع کنم ولی من نمی توانم.

رضا نورمحمدی درباره درگذشت ناگهانی هادی نوروزی اظهار داشت: بدترین اتفاق در تاریخ زندگی ام افتاد. یکی از بهترین و صمیمی ترین دوستانم را از دست دادم. من شب درگذشت هادی با او صحبت می کردم و صبح خبر این اتفاق را شنیدم شوکه شدم و حالا هرچقدر بخواهیم که از هادی بگوییم که خوب بود  فایده ای ندارد چون او را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: نمیدانم چطور فردا به سر تمرین بروم. هر وقت که همدیگر را می دیدیم با هم شوخی می کردیم. حتی زمانی که مصدوم هم بود باز هم با من خیلی شوخی می کرد و صحبت می کرد. رفتن ناگهانی هادی برای من خیلی سخت است.بازیکنان از من توقع دارند به عنوان بزرگ تر تیم این موضوع را جمع کنم ولی من نمی توانم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه از این پس کاپیتان سرخپوشان خواهد بود گفت: هیچ بازیکنی الان فکر کاپیتانی در پرسپولیس نیست.بستن بازوبند هادی برای من خیلی سخت است و من اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. آن زمانی هم که هادی در تیم بود مواقعی که تعویض می شد خودش بازوبند را می آورد و به من میداد و الان فکر این خیلی سخت است که بخواهیم بازوبند هادی نوروزی را ببندیم.

نوروزی افزود:این بازیکن فردی خانواده دوست بود و پسرش را خیلی دوست داشت. ما باید کاری کنیم که خاطره هادی نوروزی برای خانواده اش همیشه زنده نگه داشته شود. ما الان به مسائل حاشیه ای اصلا فکر نمی کنیم و فکر ما فقط این است که این مرحله سخت و دشوار را چگونه بگذرانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)