پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان از اینکه نتایج خوبی نمی گیریم ناراحتند و از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار ندارند.

علیرضا نورمحمدی درباره دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. مستحق پیروزی بودیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و در لحظات پایانی گل خوردیم و بازی به تساوی کشیده شد.من به شخصه از هواداران عذرخواهی می کنم و شرمنده آنها هستم.
وی درباره نیمکت نشینی اش عنوان کرد: نظر کادرفنی است و ما هم  تابع هستیم. با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و باید به تعهدم عمل کنم. شرایط سختی را تحمل می کنم اما نمی خواهم حاشیه ای برای پرسپولیس ایجاد شود.
مدافع پرسپولیس همچنین گفت: نمی خواهم دروغ بگویم. از نیمکت نشینی ناراحتم. فکر می کنم اگر ناراحت نباشم ،ایراد دارد.من تمرینات بسیار خوبی را انجام می دهم اما نمی دانم چرا بازی نمی کنم. به هر حال چند بازی مهم در پیش داریم و الان زمان آن نیست تا درباره چنین مسائلی صحبت کنیم. انشاءالله در جام حذفی قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم.مهم موفقیت پرسپولیس است.
نورمحمدی درباره اخراج هادی نوروزی افزود: ما هم نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. در جلسه قبل از بازی هادی نیامد و تلفنش را هم جواب نمی دهد که بفهمیم چه شده است.
وی با اشاره به دیدار جام حذفی مقابل داماش ادامه داد: در جام حذفی باید قهرمان شویم. یک بازی بسیار سخت مقابل داماش داریم. در رشت علاوه برداماش باید با چمن مصنوعی ورزشگاه هم بجنگیم و این برای ما آزار دهنده است.
او درباره مصاحبه نکردن بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان از اینکه نتایج خوبی نمی گیریم ناراحتند و از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار ندارند.
نورمحمدی در خاتمه افزود: سال 91 برای من سال بدی نبود اما متاسفانه تیم ما زیاد خوب نتیجه نگرفت و برای پرسپولیس سال خوبی نبود. امیدوارم در سال جدید نتایج خوبی بگیریم تا هواداران از ما راضی باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)