پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس گفت:آنهایی که به خانواده نوروزی قول دادند، به وعده هایشان عمل کنند وگرنه من شاهدانی دارم که می توانند حرفهای زیادی بزنند.

رضا نورمحمدی که بعد از شکست تیمش مقابل ذوب آهن علاوه بر انتقاد از داوران، با صحبت هایی شائبه هایی را درباره بازیکنان مصدوم این تیم به وجود آورد، در ادامه توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است:

 

* جهانبازی، داور دیدار ذوب آهن و پرسپولیس و همچنین کمک داور این دیدار به خاطر اشتباهشان از پرسپولیسی ها معذرت خواهی کردند.

فکر می کنم دیگر الان معذرت خواهی داوران فایده ای ندارد. ما دیگر از جام حذفی با این اشتباه بزرگ کنار رفتیم و هیچ کاری نمی تواند نتیجه این بازی را برگرداند. حتی اگر داور بازی را نیز محروم کنند، هیچ دردی دوا نمی شود. فکر می کنم خود داور بازی نیز بین نیمه فهمید که اشتباه کرده است. در آن صحنه من از ایمان صادقی پرسیدم که هند کرده اما او قسم خورد کاری نکرده است. این را به داور هم گفتیم اما گویا داور دیگر تصمیمش را در آن صحنه گرفته بود.

* بعد از این دیدار خیلی از مسئولان و بازیکنان پرسپولیس اعلام کردند این اشتباهات از روی عمد و برای زمین زدن پرسپولیس است؟

نمی شود گفت که این جریان خاصی است. من فقط می توانم بگویم که اشتباهات و بدبختی های داوری فقط برای ما بیشتر است. شما نگاه کنید ما یک بازی سنگین برابر استقلال داشتیم. بعد از آن هم آمدیم و 90 دقیقه برابر ذوب آهن 10 نفره بازی کردیم و دیگر در دقایق پایانی اصلا تمرکز نداشتیم. وقتی هم که گل اول را خوردیم، شیرازه تیم از هم پاشید و باعث خوردن گل دوم شد.

* جهانبازی در صحنه ای که صادقی را اخراج کرد، لبخند روی لب هایش بود که این مورد اعتراض هواداران قرار گرفته است؟

در آن صحنه داور خیلی مطمئن بود که قضاوت درستی داشته است و ما اشتباه می کنیم. به همین دلیل جهانبازی می خندید تا اعتماد به نفسش را به رخ بکشد.

* بعد از بازی با ذوب آهن مصاحبه ای انجام دادی که بعد از آن شایعات زیادی درباره کم کاری برخی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس شنیده شد؟

بعد از بازی با توجه به فشاری که روی من بود، خبرنگاری سوالی از من پرسید که من در پاسخ گفتم امیدوارم چنین چیزی صحت نداشته باشد. هیچ شخص یا بازیکن خاصی مدنظرم نبود. فکر می کنم از حرفهایم بد برداشت شد.

* گل دوم ذوب آهن نیز روی اشتباهی بود که خودت انجام دادی؟

در آن صحنه توپ بین 5 نفر گیر کرده بود که از شانس بد من، به یک باره توپ جلوی بازیکن حریف افتاد و به گل تبدیل شد. البته باید بگویم که تمام بازیکنان ما از نظر بدنی به دلیل برگزاری 2 بازی سنگین تحلیل رفته بودند.

* طاهری در مصاحبه ای اعلام کرده بهتر است خودش استعفا دهد تا مشکلات پرسپولیس حل شود؟

امیدوارم طاهری در پرسپولیس بماند. البته اعتقاد دارم در این روزها ضررهایی که ما می کنیم، ربطی به باشگاه ندارد چون ما از داوری لطمه می خوریم و این بحث یکی، 2 بازی اخیر نیست. تا الان 4 داور به خاطر بازیهای پرسپولیس در طول 10 هفته اخیر محروم شده اند که تمام لطمه اش برای پرسپولیس بوده است.

* مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال با انتشار متنی از مسئولان بابت عدم عمل کردن به تعهداتشان در قبال خانواده نوروزی انتقاد کرده است؟

دیروز که ما کپورچال بودیم. طاهری با وکیل خانواده نوروزی صحبت کرد و فکر می کنم که اقدامات مربوط به پرداخت قرارداد هادی به خانواده اش انجام شده است. گمان نمی کنم دیگر مشکل خاصی وجود داشته باشد. من و محسن بنگر با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم که هر چه زودتر این پول به خانواده نوروزی تعلق بگیرد. فکر می کنم دیگر بس است و خانواده نوروزی بیشتر از این نباید نگران باشند. البته باید بگویم که برخی هم یکسری قول ها داده اند که امیدوارم سر قولشان باشند. اگر این اتفاق نیفتد، من شاهدانی دارم که خیلی چیزها را می گویم. این شاهدان ما آدم های بزرگی هستند و می توانند خیلی چیزها را بیان کنند. کسی به آنهایی که قول دادند، زور نگفته بود، بلکه آنها خودشان قول دادند.

* مراسم چهلم نوروزی نیز دیروز برگزار شد که برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله خودت حضور داشتید؟

بله، مراسم خوبی بود. به نظرم هادی و خانواده اش نباید فراموش شوند. دیروز نیز بازیکنان فعلی و قدیمی پرسپولیس و همچنین دیگر پیشکسوتان فوتبال حضور پرشوری داشتند. باید تمام مردمی که دیروز سر مزار هادی حاضر شدند، تشکر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)