پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا در پرسپولیس همیشه برای بازیکنان تازه‌وارد پول وجود دارد، اما برای دیگر بازیکنان که حق و حقوقشان را می‌خواهند پول نیست.

رضا نورمحمدی درمورد اینکه به چه دلیل قصد جدایی از پرسپولیس را داشت، گفت: دو سه پیشنهاد داشتم که پیشنهاد باشگاه پدیده جدی‌تر بود. به همین دلیل به باشگاه رفتم تا رضایت‌نامه‌ام را بگیرم، ولی در نهایت باشگاه قبول نکرد که جدا شوم. بابت مشکلات مالی واقعا تحت فشار هستم و یکی از دلایلی که قصد جدایی داشتم همین بود، چون متأسفانه به وضعیت بعضی از بازیکنان رسیدگی نمی‌شود و این برای ما آزاردهنده است.

او ادامه داد: اگر بخواهیم حرفی بزنیم بعضی‌ها می‌گویند ما پول‌پرست هستیم. واقعا شرایط سختی را پشت‌سر می‌گذارم، از یک طرف هنوز طلب سال گذشته را پرداخت نکرده‌اند و از طرف دیگر بحث مالیات ما مطرح است. از ما پول مالیات کم می‌کنند، ولی همچنان در اداره مالیات مشکل داریم. قول‌هایی که به ما می‌دهند عملی نمی‌شود و واقعا نمی‌دانیم با این وضعیت چه کار کنیم.

نورمحمدی عنوان کرد: قرار بود رحیمی کارهایی انجام دهد تا مشکلات حل شود و بعد از آن هم سیاسی قول‌هایی داد که عملی نشد. وقتی من با چنین شرایطی مواجه می‌شوم، چگونه می‌توانم تمرکز داشته باشم؟ قبلا پرسپولیسی بودنم را ثابت کردم و خیلی کم شده درباره مسائل مالی حرف بزنم، ولی صبر کردن هم حدی دارد. ما هیچ‌وقت نگفتیم که مثلا اگر پول نگیریم تمرین نمی‌کنیم.

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: هنوز بحث طلب‌های سال گذشته و ماشین‌هایی که به ما دادند حل نشده است. ماشینی که سال قبل به من دادند یک گوشه افتاده و چک‌های فصل گذشته هم پاس نشده است. وقتی چنین وضعیتی پیدا کردم به باشگاه آمدم تا حرف‌هایم را بزنم. من دست باشگاه را باز گذاشتم تا بروند و مدافعی بهتر و بزرگ‌تر از من بیاورند.

نورمحمدی تأکید کرد: بعضی از بازیکنان خیلی راحت پول‌شان را گرفته‌اند و مدام می‌گویند که ما برای پول بازی نمی‌کنیم. خیلی چیزها را می‌دانیم و خیال نکنند که نمی‌دانیم. بهتر است مردم هم واقعیت را بدانند که در تیم ما برخی بازیکنان خیلی راحت پول‌شان را گرفتند. در تمامی جریمه‌ها حضور داریم، ولی یک عده در این چند سال جدا از اینکه در این جریمه‌ها حضور نداشتند، خیلی راحت پول‌شان را هم گرفتند.

وی گفت: نمی‌دانم چرا در پرسپولیس همیشه برای بازیکنان تازه‌وارد پول وجود دارد، اما برای دیگر بازیکنان که حق و حقوقشان را می‌خواهند پول نیست. من در مورد مشکلاتم با طاهری و خواجه‌وند صحبت کردم و قرار شد مشکلات مالیاتی و پرداختی را حل کنند. متأسفانه بعضی‌ها در پرسپولیس راحت پول می‌گیرند و همین باعث شد که در این سال‌ها همیشه بین بازیکنان دودستگی ایجاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)