پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان بحث اعتصاب مطرح نبود چرا که یک بار این کار را انجام دادیم و ضربه‌اش را هم خوردیم.

رضا نورمحمدی، در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس برای دیدار با علی‌اکبر طاهری مسئول تام‌الاختیار این باشگاه گفت: امروز به باشگاه رفتم تا مشکل مالیاتی‌ام که دقیقاً مثل مشکل محمد نوری است را برطرف کنم چرا که باشگاه فعلاً مشکلم را حل نکرده و پولی هم داده نشده تا خودمان پیگیر این مسائل شویم و از آنجایی که احتمال ممنوع‌الخروج شدنم وجود دارد خواستیم تا به باشگاه برویم و مشکل مان را حل کنیم اما حضورمان را در باشگاه به گونه دیگری جلوه دادند و اعلام کردند که در اختیار باشگاه قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: 5درصدهای قراردادهای ما را در این چند سال نداده‌اند و قرار است خودم فردا به اداره مالیات بروم تا مشکلم را حل کنم چرا که در این 5 سال مقداری از مالیاتم پرداخت شده اما مقداری هم مانده و البته از پرداختی‌های ما 5درصد را کم کرده‌اند اما مالیات داده نشده که طاهری گفت این مشکل را حل می‌کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در تمرین امروز این تیم اظهار داشت: مشکلی برای حضور در تمرین ندارم و امروز هم به تمرین عصر خواهم رفت.

نورمحمدی درباره شایعه اینکه او و هادی نوروزی قصد اعتصاب همراه با سایر بازیکنان را داشته‌اند اظهار داشت: به هیچ عنوان بحث اعتصاب مطرح نیست و وقتی ما پول امسالمان را گرفته‌ایم چرا اعتصاب کنیم؟! یک بار این کار را انجام دادیم و اعتصاب کردیم که ضربه آن را هم خوردیم و دیگر کسی به این مسائل فکر نمی‌کند اما همانطور که گفتم درگیر مشکلات مالیاتی هستیم و این هم مسئله عجیبی نیست اما نمی‌دانم چرا هربار که به باشگاه می‌رویم برای ما حرف و حدیث درست می‌شود.

وی افزود: دیروز هم پرداختی بازیکنان هرچند کم اما پرداخت شد اما مشکل ما پول‌هایی است که نگرفته‌ایم و یا چک‌هایی که نقد نشده اما باید مالیاتشان را بدهیم و باید به گونه‌ای برخورد شود که ما هم ضرر نکنیم.

نورمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر ما مشکل داشتیم حمید درخشان تعارف نداشت و خیلی راحت این حرف را می‌زد اما ما به خاطر مسائل مالیاتی و از ترس اینکه برای اردوی امارات ممنوع‌الخروج شویم راهی باشگاه شدیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)