پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این به بعد به خاطر نام و پیراهن پرسپولیس، هواداران و هادی نوروزی طوری بازی می‌کنیم تا همه چیز جبران شود.

علیرضا نورمحمدی در مورد حضورش در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی دعوت شدم تا در مورد کارت قرمزی که در بازی با صبا دریافت کردم، توضیحاتی ارائه دادم. مسئولان باشگاه اعتقاد داشتند که اخراج من غیرفنی بود که من هم این موضوع را پذیرفتم. من توضیحاتم را به مسئولان کمیته انضباطی باشگاه ارائه کردم و قرار شد آنها در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی‌ها گفته‌اند او، دهنوی و دایی در بازی پرسپولیس و صبا با رفتارهای‌شان حرمت مرحوم هادی نوروزی را حفظ نکردند، خاطرنشان کرد: اتفاقات بازی با صبا چه ربطی به حفظ حرمت هادی نوروزی دارد؟ درگیری در هر بازی ممکن است، رخ بدهد، حالا این چه ربطی به نوروزی دارد؟ من در روز بازی با صبا اصلاً‌ از نظر روحی در شرایط خوبی نبودم و به خاطر همین کمی عصبی شده بودم.

نورمحمدی افزود: کاری که من و دهنوی کردیم قابل توجیه نیست، چون با رفتاری که انجام دادیم تیم‌های‌مان را دچار مشکل کردیم و من به خاطر آن اتفاقات از همه عذرخواهی می‌کنم، اما باز هم می‌گویم این مسئله ربطی به حفظ حرمت نوروزی نداشت.

وی در خصوص اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس مقابل صبا از نظر روحی مشکل داشتند و قرار است این روحیه بد پرسپولیسی‌ها تا چه زمانی ادامه داشته باشد، گفت: بازی با صبا اولین مسابقه ما بدون هادی نوروزی بود، به همین خاطر همه از نظر روحی مشکل داشتیم و در نیمه اول نیز بد کار کردیم. خود من خیلی عصبی بودم، چون جای بهترین دوستم بازوبند کاپیتانی بسته بودم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: همه بچه‌ها تلاش می‌کنند تا با این شرایط کنار بیایند. بالاخره پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد و ما هم از این بابت از هواداران عذرخواهی می‌کنیم، اما قول می‌دهیم از این به بعد به خاطر نام و پیراهن پرسپولیس، هواداران و هادی نوروزی بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذاریم. از مسابقه بعدی طوری بازی می‌کنیم که همه چیز جبران شود. ما هر کاری انجام می‌دهیم تا با مشکلات و غم نبود هادی کنار بیاییم و پرسپولیس را به جایگاه اصلی‌اش در جدول برسانیم.

نورمحمدی در خصوص بازی فردا (سه‌شنبه) پرسپولیس و سیاه‌جامگان هم عنوان کرد: خوشبختانه مصدومان و محرومان پرسپولیس به این بازی رسیدند و خیلی امیدوارم که پرسپولیس با سه امتیاز از مشهد به تهران برگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)