مدافع تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ‌ارتباط برادری خود را با علیرضا در زمین بازی فراموش می‌کنم و مقابل پرسپولیس مثل دو رقیب در کنار هم هستیم.

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال راه‌آهن اظهار داشت: در چند هفته اخیر نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. چند بازیکن ما مصدوم هستند و در دفاع وسط از بازیکنانی استفاده می‌شود که پست تخصصی آنها نیست. علی عظیمی و ایران‌نژاد مهاجم و دفاع کنار هستند که در دفاع میانی از آنها استفاده می‌شود.

وی در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس یادآور شد: بازیکنان برای این دیدار انگیزه زیادی دارند امیدوارم بتوانیم که بازی خوبی انجام دهیم و منجر به موفقیت‌مان شود. بازی سختی داریم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. مدافع راه‌آهن در خصوص اینکه چه زمانی مصدومیتش بهبود می‌یابد،‌ گفت: یک هفته تا 10 روز دیگر مصدومیتم به طول خواهد انجامید و پس از آن تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا بتوانم به آمادگی کامل برسم.

نورمحمدی در مورد اینکه برادرش علیرضا در تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند و آیا برای این هفته با یکدیگر در تماس بوده‌اند، یادآور شد: علیرضا برادر بزرگتر من هستند و بخشی از فوتبال خود را مدیون او هستم و در هر جا به بن‌بست می‌خورم از تجربه او استفاده می‌کنم اما در دیدارهایی که روبروی یکدیگر قرار می‌گیریم هیچ تماسی در هفته با هم نداریم تا شائبه به وجود نیاید. ما در زمین مثل رقیب هستیم و 90 دقیقه ارتباط برادری خود را فراموش می‌کنیم. سعی می‌کنیم به تیم‌مان کمک کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بحث مالکیت راه‌آهن در نتایج تیم تاثیرگذار است، گفت: مالکیت بحث بسیار مهمی است. چند تن از ما بازیکنان پول سال گذشته خود را هم نگرفته‌ایم. بازیکن تحت فشار هستند امیدوارم دادستانی هر چه زودتر مساعدت لازم را انجام دهد. زمانی که بازیکنان لطمه ببینند تیم لطمه می‌خورد و باعث می‌شود از لحاظ روحی و روانی آماده نباشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)