پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، با قهرمانی در جام حذفی به شرایط نامناسب این تیم پایان داده شود.

علیرضا نورمحمدی در مورد بازی فردای داماش – پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی در انتظار ما است. در این مسابقه حتما باید یک تیم برنده شود و این کار را سخت‌تر می‌کند اما می‌خواهیم هر طور شده برنده شویم. ما برای قهرمانی در جام حذفی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدافع پرسپولیس درباره برگزاری این مسابقه در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی رشت عنوان کرد: باید برنده بازی باشیم و برای همین به هیچ عنوان نباید فکر خودمان را به چمن معطوف کنیم و یا اشتباهی انجام دهیم. این شرایط برای هر دو تیم یکسان است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به فینالیست شدن سپاهان در این جام، خودش دوست داشت بین این تیم و استقلال، کدام تیم فینالیست شود، گفت: برای ما فرقی نداشت. هم سپاهان و هم استقلال جزو تیم‌های خوب فوتبال ما هستند و ما به جای فکر کردن به این مسئله باید داماش را شکست دهیم. برای پرسپولیس فرقی نداشت که سپاهان فینالیست شود  یا استقلال.

نورمحمدی تاکید کرد: در لیگ وضعیت خوبی نداشتیم و نتوانستیم در نیم فصل اول امتیازات لازم را جمع کنیم، البته در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم. امیدواریم با قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا این فصل بد را برای هوادارانمان جبران کنیم و به این فصل بد پایان دهیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه بعد از فینالیست شدن احتمالی این تیم در جام حذفی دوست دارد بازی نهایی در چه ورزشگاهی برگزار شود خاطرنشان کرد: فرقی ندارد در کدام شهر بازی کنیم. فقط باید زمین مسابقه کیفیت لازم را داشته باشد و مثل بازی استقلال و شاهین در حافظیه نباشد که زمین بازی افتضاح بود. ابتدا بازی سختی با داماش داریم و باید با تمرکز خوبی در زمین حاضر شویم. بازی با پیکان یک دیدار تدارکاتی مناسب برای ما بود و ملی‌پوشان ما هم به خوبی توانستند برای بازی با داماش استراحت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)