خبرگزاری پرسپولیس :  رضا نورمحمدی می گوید سیستم بازی دفاع 3 نفره پرسپولیس مثل تیم های بزرگ دنیاست.

رضا نورمحمدي مدافع مياني پرسپوليس معتقد است كه اين تيم با جبران شكست‌هاي قبلي مي‌تواند به بالاي جدول برسد. او كه در هفته‌هاي اخير جزو بازيكنان ثابت تيمش بوده است در مورد شرايط پرسپوليس و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌دهد. او اميدوار است كه علي كريمي هم به پرسپوليس برگردد تا اين تيم با قدرت بيشتري بازي‌هاي ليگ را ادامه دهد.

مثل اينكه وضعيت پرسپوليس بهتر شده؟

خدا را شكر همه چيز خوب است. ما فقط مقابل مس خوب بازي نكرديم ولي مي‌توانستيم مساوي بگيريم.

فكر مي‌كني پرسپوليس مدعي باشد؟

الان فاصله امتيازها زياد نيست. ما الان نبايد به قهرماني فكر كنيم و هدفمان فقط بايد جمع كردن امتياز باشد تا به بالاي جدول برسيم.

راستي بازي كردن با 3 دفاع چطور است؟

خيلي‌ها بازي‌هاي اروپايي را دنبال مي‌كنند. يوونتوس و بارسلونا در خيلي از بازي‌ها با 3 دفاع بازي مي‌كنند و رئال مادريد هم همين‌طور. به هر حال ما به اين شيوه عادت كرده‌ايم و در هفته‌هاي اخير هم كم گل خورديم. خودم هم به عنوان يكي از مدافعان پرسپوليس سعي كردم خواسته‌هاي كادرفني را در زمين پياده كنم.

 
چرا اينقدر كم گل مي‌زني؟

براي يك مدافع در طول فصل زياد پيش نمي‌آيد كه گل بزند مگر اينكه روي ضربات ايستگاهي يا ارسال‌هاي بلند نفوذ كند. من گل زدن را دوست دارم ولي به هر حال اول بايد وظايف دفاعي‌ام را انجام دهم.
 

فكر نمي‌كني موضوع بازگشت علي كريمي به پرسپوليس پيچيده شده است؟

من اميدوارم پيچيده نشود و هر چه زودتر كريمي برگردد. او واقعا از لحاظ فني و شخصيتي بازيكن كاملي است و ما دوست داريم برگردد. مانوئل هم حرف‌هاي بازيكنان را شنيد و اميدوارم مشكل او و كريمي حل شود.

كار كردن با ژوزه چطور است؟

او مثل اكثر مربيان اروپايي به نظم اهميت زيادي مي‌دهد. برخي‌ مي‌گويند او بداخلاق است ولي من هيچ وقت از اين مربي بداخلاقي نديدم، مانوئل آدم خوبي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)