پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از شرایط عربستان خبر دارند و می‌دانند که کار سختی در پیش داریم.
رضا نورمحمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال، اظهار داشت: تیم حریف بسیار خوب بازی کرد و در لحظاتی از بازی فشار زیادی به ما آورد از طرفی ما هم خسته بودیم چرا که دربی فشار زیادی به بازیکنان آورد، اما خدا را شکر گل نخوردیم و در آخرین لحظات توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم.
 
وی با بیان اینکه کار سختی در پیش داریم، ادامه داد: در بازی برگشت باید فقط پیروز شویم و به فکر بازی رفت نباشیم نباید به این فکر کنیم که در تهران یک بر صفر پیروز شدیم که اگر این گونه باشد کارمان سخت می‌شود. تنها هدفمان در حال حاضر صعود به مرحله بعدی است که امیدوارم به آن برسیم.
 
نورمحمدی با بیان اینکه تمام بازیکنان در پرسپولیس انگیزه دارند عنوان کرد: مگر می‌شود بازیکنی در پرسپولیس باشد و انگیزه نداشته باشد؟ شک نکنید بازیکنان پرسپولیس کم‌کاری نمی‌کنند و تا آخرین لحظه با جان و دل برای تیمشان بازی خواهند کرد.
 
وی در خصوص بازی برگشت تصریح کرد: داوری امروز بسیار بد بود و می‌دانیم این موضوع در بازی برگشت هم وجود دارد. ما نمی‌توانیم نسبت به این موضوع اعتراض کنیم و تنها تلاش می‌کنیم با توان بیشتری بازی کنیم. بازیکنان به خوبی از جو عربستان باخبر هستند و قطعاً با فکر در بازی برگشت حاضر می‌شویم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)