پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از مرگ هادی نوروزی بازیکنان پرسپولیس متحدتر از قبل شده اند و همه می خواهیم برای شادی دل او و هواداران نتایج خوبی بگیریم.

رضا نورمحمدی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل صبای قم گفت: با اینکه بازیکنان از نظر روحی در وضعیت خوبی نیستند اما همگی سعی کرده‌ایم با اتفاقی که افتاده کنار بیاییم و تمریناتمان را ادامه دهیم به هر حال ادامه مسابقات برای هواداران پرسپولیس مهم است و ما همگی هم قسم شده‌ایم تا نتایج خوبی بگیریم تا هم روح هادی و هوادارانمان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: مقابل صبا باید به پیروزی برسیم هم به خاطر نام بزرگ پرسپولیس و هم به خاطر هادی که از آن بالا ما را می‌بیند. ما باید امتیاز خوبی بگیریم تا بتوانیم شرایطمان را در جدول رده‌بندی خوب کنیم. البته فراموش کردن هادی واقعا سخت است و همه بازیکنان خاطرات خوبی از او دارند. اما همه تلاش ما این است تا هادی و هواداران را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پس از درگذشت هادی نوروزی بازیکنان این تیم متحدتر از قبل شده‌اند اظهار داشت:بعد از مرگ هادی همه بازیکنان از قبل متحدتر شده اند چرا که یکی از آرزوهای او این بود که تیم نتیجه بگیرد و خودش با بازوبند کاپیتانی جام را بالای سر ببرد حتی قبل از بازی با تراکتورسازی با من و محسن بنگر صحبت کرد و با وجود اینکه در آن بازی غایب بود اما می گفت هر طور که شده باید این بازی را ببریم حتی صحبت از تعطیلات لیگ هم انجام شد و او می‌گفت که در تعطیلات لیگ باید شرایط خوب تیم را حفظ کنیم اما حالا با از دست دادن او نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ایران ضربه خورد و همه بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفتند به طوریکه دیدید تمام فوتبال ایران داغدار شد. با این همه ما تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد و باید ناراحتی خودمان را در خلوت خودمان  داشته باشیم. برانکو هم بر روی مسائل روحی و روانی تیم کار می‌کند.

نورمحمدی در مورد بازی پرسپولیس مقابل صبا اظهار داشت: صبا تیم خوبی است و امسال یک مربی بزرگ مثل علی دایی دارد از طرفی دیگر ما در خانه خودمان باز می‌کنیم و محکوم به برد هستیم و باید این سه امتیاز را بگیریم و تا در جدول رده بندی بالا بیاییم.

وی افزود: البته حضور ما در ورزشگاه آزادی واقعا سخت است چرا که همیشه با هادی نوروزی به استادیوم می‌رفتیم و این مسئله در خاطر تمام بازیکنان هست. اما می‌خواهیم روز جمعه وسیله‌ای باشیم برای خوشحالی هادی و هواداران.

نورمحمدی در مورد تمدید قرارداد هادی نوروزی توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این کار ارزنده‌ای است و مطمئن باشید همه از آن استقبال می‌کنند با این کار خانواده هادی نوروزی دیگر نیاز مالی نخواهند داشت و همسر داغدیده و دو فرزند کوچکش می‌توانند بدون مشکل زندگی کنند.

مدافع تیم پرسپولیس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر می‌کند اظهار داشت: 4 ماه بود که متنی در اینستاگرام نمی گذاشتم اما الان فقط به یاد هادی این ها را می‌نویسم و همه آن ها از ته دلم است. ما رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم و به این راحتی از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی سرخپوشان برطرف شده یا نه اظهار داشت: مسئولان باشگاه زحمت کشیدند و پول‌هایی را به بازیکنان داده‌اند اما قول‌هایی داده اند که تا دو هفته دیگر مطالبات سال قبل را به بازیکنان بدهند. خوشبختانه اسپانسر هم برای پرسپولیس فراهم شده و امیدواریم در کنار بازیکنان حق و حقوق هادی نوروزی را به خانواده اش بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)