پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با ذوب‌آهن برای ما جنبه انتقامی دارد چون می‌خواهیم نشان دهیم باخت به این تیم و حذف از جام حذفی اتفاق بوده است.

رضا نورمحمدی در خصوص شرایط پرسپولیس و وضعیت خودش که این روزها درگیر مصدومیت است، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
 

از آخرین وضعیت مصدومیت خودت صحبت کن.

در دقایق پایانی دیدار با رأس‌الخیمه بازیکن این تیم به عمد لگدی به پای من زد که پایم خونریزی کرد و به دلیل ورمی که داشت در این چند روز تمرین نکردم و فقط مشغول فیزیوتراپی شدم و پایم کبود شد اما خوشبختانه امروز شرایطم بهتر است و اگر بتوانم و پزشکان مجوز بدهند نرم‌دوی را آغاز می‌کنم.

 از شرایط پرسپولیس هم صحبت کن.

خوشبختانه شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی هم انجام دادیم. روز چهارشنبه هم یک دیدار خوب مقابل شهرداری تبریز برگزار کردیم و فکر می‌کنم اگر یکی دو بازیکن خارجی به ما اضافه شوند تیم ما کامل خواهد شد البته در حال حاضر دفاع چپ تخصصی نداریم و حمیدرضا علی‌عسگری در این پست بازی می‌کند و از طرف دیگر هم نیاز به هافبک وسط داریم که بازیکنان خارجی که به تهران آمده‌اند هنوز نتوانسته‌اند با ما تمرین کنند.

 به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را داری فکر می‌کنی پرسپولیس توانایی موفقیت در جام باشگاه‌های آسیا دارد؟

باید از حالا فقط به موفقیت فکر کرد و اینکه اردوی خوب داشتیم یا نه و یا تمرینات‌مان چگونه بوده، نباید مورد توجه قرار بگیرد و باید همه تلاش‌مان را صرف کنیم تا پرسپولیس نتیجه کسب کند. بخصوص در آسیا. در لیگ برتر هم جایگاه ما قابل قبول نیست اما با توجه به تمریناتی که کادر فنی برای ما در نظر می‌گیرد فکر می‌کنم با شرایط خوبی در ادامه مسابقات حاضر شویم.

 از لحاظ مهره‌ای چطور؟ آیا پرسپولیس پتانسیل خوبی دارد؟

ما بازیکنان خوبی در تیم داریم بخصوص در خط حمله اما در یکی دو پست که قبلا هم گفتم باید بازیکنان تخصصی به تیم اضافه شوند چون بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مثل بازی‌های ملی جساسیت دارد و باید با تیم کامل به این مسابقات برویم.

 با توجه به اینکه لیگ برتر زودتر از موعد مقرر برگزار خواهد شد و با توجه به مصدومیتی که به آن دچار شدی فکر می‌کنی بتوانی از بازی مقابل ذوب‌آهن به میدان بروی؟

خودم که خیلی دوست دارم دوباره با تیم تمرین کنم اما در حال حاضر وقتی شروع به دویدن می‌کنم پایم ورم می‌کند هر چند که دیروز استراحت داشتم و اگر تا بازی با ذوب‌آهن آماده شوم که خوشحال خواهم شد والا باید منتظر بازی‌های بعدی باشم هرچند که از شانس بد من تیم ملی از جام ملت‌ها حذف شد و لیگ هم زودتر آغاز شد.

 از بازی با ذوب‌آهن هم صحبت کن.این بازی را چطور می‌بینی؟

ذوب‌آهن تیم خوب و کاملی است که اینکه دو بازیکن جدید گرفتند و گل‌محمدی هم پرسپولیس را خیلی خوب می‌شناسد. ذوب‌آهن در زمین خودش تیم قوی است اما پرسپولیس شرایط خوبی در جدول ندارد و ما باید از این تیم امتیاز بگیریم و دست پر به تهران برگردیم چون دیگر زمان از دست دادن امتیاز‌ها را نداریم.

 به دلیل باخت به ذوب‌آهن و حذف از جام حذفی هواداران پرسپولیس باید منتظر یک بازی انتقامی از پرسپولیس در اصفهان باشند؟

ما می‌خواهیم شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم هر چند که شاید دیدار با ذوب‌آهن جنبه انتقامی هم داشته باشد چون آنها ما را از جام حذفی کنار زدند و برای اینکه ثابت کنیم آن شکست اتفاقی بوده می‌خواهیم از اصفهان دست پر به تهران برگردیم.

 با توجه به اینکه لیگ برتر زودتر آغاز خواهد شد آیا این مسئله به ضرر تیمی مثل پرسپولیس نیست؟

مربیان پرسپولیس این مسائل را در نظر گرفته‌اند و حتی پیش از جام ملت‌ها به ما گفتند که شاید به دلیل حذف تیم ملی لیگ زودتر آغاز شود و به همین دلیل فردا هم یک بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم و بازیکنان در شرایط خوب بدنی قرار بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)