پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس می‌گوید تیمش باید الهلال را در تهران شکست دهد.

علیرضا نورمحمدی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم پیروز میدان باشیم. ما خوب بازی کردیم و استحقاق این پیروزی را داشتیم. بازی با برنامه‌ای را ارائه کردیم و توانستیم به موقع به گل برسیم. در ادامه سعی کردیم هوشمندانه بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

وی افزود: پیروزی در داربی لذت‌بخش است اما نمی‌دانم چرا در پایان آن درگیری‌هایی رخ داد. سوشا فقط عدد شش را نشان داد و داشت خوشحالی می‌کرد و این درحالی است بارها استقلالی‌ها عدد 4 را نشان داده بودند. این یک کری‌خوانی است. فکر می‌کنم بازیکن آن‌ها از باخت ناراحت بود و آن اتفاقات رخ داد.

نورمحمدی تصریح کرد: ما در لیگ اوضاع خوبی نداشتیم اما به خوبی لیگ را به پایان بردیم. از حالا باید تمام تمرکزمان روی دیدار برابر الهلال باشد. چرا که می‌توانم با پیروزی برابر این تیم به دور بعد صعود کنیم. اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید در تهران کار آنها تمام کنیم و یک پیروزی قاطع کسب کنیم زیرا در عربستان کار سخت خواهد شد.

وی همچنین درباره مشکلات مالی باشگاه هم گفت: مشکلات همچنان وجود دارد. البته پنج‌شنبه پولی را به حساب بازیکنان ریخته‌اند اما هنوز مشکلات باقی است. نژادفلاح تلاش زیادی انجام می‌دهد که مشکلات را حل کنند. روز گذشته پس از پیروزی تیم، بازیکنان با او صحبت کرده و مشکلات‌شان را مطرح کردند؛ ایشان هم قول داد مشکلات بازیکنان را حل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)