پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای کسب سه امتیاز و حضور در بالای جدول باید با زمین نامناسب تختی کنار بیاییم.

علیرضا نورمحمدی اظهار داشت: خوشبختانه پس از یک بازی سخت و 120 دقیقه‌ای مقابل پدیده با یک روحیه خوب آماده یک بازی قابل قبول در لیگ برتر هستیم.

وی افزود: همیشه اولین بازی در لیگ برتر سختی خاص خودش را داشته و شرایط عجیبی دارد اما خوشبختانه ما خوب توانستیم از این دیدار روسفید بیرون بیاییم. البته پدیده فقط نامش لیگ یکی بود.

نورمحمدی ادامه داد: البته باید این را بدانیم که تمرکز تیمی ما باید 90 دقیقه‌ای باشد. در بازی با پدیده خودتان دیدید یک لحظه تمرکز ما به هم خورد و کار به وقت اضافه کشیده شد که خدا را شکر جبران کردیم در غیر این صورت آن اشتباه‌مان نابخشودنی بود.

نورمحمدی در مورد گلزنی‌اش مقابل پدیده گفت: خودتان می‌دانید من امسال برای پرسپولیس کم بازی کردم اما همیشه سعی کردم آماده بازی باشم.ما بر روی ضربات ایستگاهی خطرناک‌ترین تیم ایران هستیم، چون به خوبی شرایط را درک می‌کنیم. خیلی خوشحالم که مؤثر بودم بالاخره گلزنی برای یک مدافع لذت‌بخش خواهد بود. امیدوارم باز هم این اتفاقات برای من بیفتد.

وی در مورد کسر امتیاز از پرسپولیس نیز گفت: بالاخره تصمیم بوده که گرفته شده اما به نظرم هواداران ما به کسی بی‌احترامی نکردند. ما باید طوری بازی کنیم که کسر یک امتیاز به چشم نیاید. البته واقعا بازی‌ها در لیگ برتر دشوار است و باید یک طوری این اتفاق را جبران کنیم تا بعدا گریبانگیرمان نشود.

وی افزود: الان خبر خوش این است که رقیبان ما با نتایجی که گرفته‌اند راه را برای حضور ما در صدر جدول پس از چند مدت باز کردند تا ما آن طلسم چند مدت گذشته را بشکنیم و با حضور در صدر جدول خط و نشان‌مان را برای قهرمانی در پایان جدول بکشیم.

نورمحمدی همچنین در مورد بازی با راه‌آهن گفت: راه‌آهن در این چند مدت نشان داده تیم بسیار خطرناک و فرصت‌طلبی است. همه بچه‌ها حساسیت این بازی را می‌داند از طرفی دیگر ما باید در شرایطی به این سه امتیاز حساس فکر کنیم که با زمین تختی هم باید کنار بیاییم اما اینها دلیلی نمی‌شود که ما پس بکشیم چون ما باید از اشتباهات تیم‌های دیگر بهترین استفاده را بکنیم و حضورمان در بالا و صدر جدول را جشن بگیریم.

وی در پایان درباره تبریک‌های عجیب بازیکنان پس از گلزنی‌اش گفت: بالاخره همه بچه‌ها از گلزنی من خوشحال بودند، دلیلش را نمی‌دانم. شاید من را خیلی دوست دارند البته من چند هفته بود بازی نکردم و خیلی از بچه‌ها دوست داشتند گل بزنم. به همین دلیل به من تبریکات ویژه‌ای می‌گفتند سعی می‌کنم باز هم از این گل‌ها بزنم تا برای بازیکنان عادی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)