مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم پرسپوليس تهران درباره بازي مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال را در روز جمعه 25 شهريور شكست مي دهيم تا دل هوادارانمان را شاد كنيم و تا حدودي تشويق ها و حمايت هايشان را جبران كنيم.

 

عليرضا نورمحمدي بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پس از بازي بسيار خوبي كه در مقابل ذوب آهن به نمايش گذاشتيم بازيكنان شرايط ايده آل و آرماني دارند و انگيزه ما براي پيروزي در دربي زياد است و همه تلاشمان را بكار مي‌گيريم تا در دربي پيروز شويم.

وي ادامه داد: تيم استقلال نيز از بازيكنان حرفه اي و سرشناسي برخوردار است و هميشه حريف ديرينه اي براي پرسپوليس محسوب مي شود از اين رو بازي حساس و سرنوشت سازي را روز جمعه 25 شهريور بايد انجام دهيم.

 

نورمحمدي تصريح كرد: پس از تعطيلات ليگ از لحاظ بدني در شرايط و فرم ايده آلي قرار گرفتيم و در هفته هاي بعد نيز بهتر و هماهنگ تر خواهيم شد.

 

بازيكن تيم پرسپوليس تاكيد كرد: تمام تلاشمان را در جهت انجام بازي تماشگر پسند و با كيفيت در دربي به كار مي‌گيريم ضمن اينكه براي كسب سه امتياز بازي نيز برنامه هايي داريم و نقاط ضعف تيم استقلال را آناليز كرديم و درصدد پيروزي در اين ديدار هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)