مرجع خبری پرسپولیس : كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با بررسي مجدد، گزارش داوری و بازبيني فيلم مسابقه تیم های استيل آذين و پرسپولیس حکم عجیب محرومیت دو ماهه علیرضا نورمحمدی را کاهش داد.

 

این كميته با بررسي مجدد و بازبيني فيلم مسابقه با توجه به لايحه ارسالي افشاريان داور مسابقه، محروميت  نورمحمدي بازيكن تيم پرسپولیس را به دو جلسه تقليل و جريمه وی را ده ميليون تومان كاهش داد.

 

میته انضباطی فدراسیون فوتبال قبل از بررسی کامل، احضار بازیکن پرسپولیس و گزارشات داوری، حکمی را اعلام کرد که باعث تعجب همگان شد و باشگاه پرسپولیس به حکم صادره اعتراض کرد. پس از اعتراض باشگاه و بررسی کامل گزارشات و بازبینی فیلم بازی محرورمیت و جریمه علیرضا نورمحمدی کاهش یافت.

حکم مجدد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این ترتیب اعلام شد؛ محرومیت علیرضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از دو ماه به دو جلسه و جریمه نقدی وی از 15 میلیون ریال به پنج میلیون ریال کاهش یافت.

 

به این ترتیب مدافع قرمزپوشان دو جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته و در دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در اصفهان از هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، سرخپوشان را همراهی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)