مرجع خبری پرسپولیس : رضا نورمحمدی مدافع تیم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخ پوشان گفت: در حال حاضر تیم در شرایط خوبی به سر می برد.

 

وی افزود: اردوی کیش در روحیه بازیکنان اثر مثبت داشته و بازیکنان در آرامش مشغول تمرین هستند و با توجه به شرایط خوب تیم با آمادگی بالا به مصاف مس کرمان خواهیم رفت.

 

وی در مورد بازی دوستانه مقابل منتخب کیش اظهار داشت: با توجه به تدابیر کادر فنی به نظرم بازی تدارکاتی خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم.

کادر فنی در این بازی راحت به اهدافش تا حدودی رسید. از طرف دیگر بچه‌ها راحت‌تر در کارهای ترکیبی شرکت کردند.

 

نورمحمدی در پاسخ به سؤالی که “این اردو چه قدر به آمادگی پرسپولیس کمک کرده؟” گفت: جواب این سؤال را باید از کادر فنی بپرسید، ولی با توجه به تعطیلی لیگ نیاز بود چند روزی در خارج از تهران مشغول تمرین شویم.

 

وی در پایان در خصوص دیدار آینده مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: ما کار سختی مقابل مس کرمان داریم و باید با یک روحیه خوب برای تداوم پیروزی‌هایمان در کرمان به دیدار این تیم برویم.در حال حاضر با توجه به دو پیروزی پی در پی پرسپولیس هواداران انتظار دارند که این روند را ادامه دهیم. بازی کردن در کرمان سخت است و با توجه به پیروزی این تیم مقابل سپاهان صد در صد با روحیه بالا مقابل ما صف آرایی خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)