پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودمان هم از وضعیت فعلی تیم خسته شده‌ایم و نمی‌دانیم چگونه جواب هواداران را بدهیم.

رضا نورمحمدی ابتدا در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: دو سه روزی است که در کنار تیم تمرین می‌کنم اما هنوز وضعیتم برای بازی با ملوان مشخص نیست. یک مقدار درد دارم اما پزشک تیم گفت که برطرف می‌شود. خوشبختانه شرایط بهتری دارم اما باز هم می‌گویم که حضورم مقابل ملوان قطعی نیست.

وی در ادامه در خصوص اوضاع بحرانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: وضعیت پرسپولیس بد است و همه بچه‌ها ناراحت هستند. خودمان هم از این شرایط خسته شده‌ایم و امیدوارم از این بحران خارج شویم. اگر بخواهیم با این روند وارد لیگ قهرمانان آسیا شویم، قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تأکید کرد: مهمترین موضوع این است که وضعیت روحی بازیکنان خراب است و کسی هم به مشکلات ما رسیدگی نمی‌کند. همه چیز فقط مسائل مالی نیست و ما حداقل این انتظار را داریم که خیلی‌ها کنارمان باشند. مسئولان باشگاه را هم نمی‌بینیم که مشکلات‌مان را با آنها در میان بگذاریم. البته گاهی اوقات آقای قنبرپور به تمرینات ما سرمی‌زند و بزرگترهای تیم درمورد مشکلات بازیکنان با او صحبت می‌کنند.

نورمحمدی در واکنش به انتقادهای برخی از پیشکسوتان پرسپولیس، گفت: وقتی تیم می‌بازد قرار نیست از پرسپولیس تعریف کنند. به هر حال هواداران و پیشکسوتان ناراحت هستند اما باور کنید ما در این تعطیلات خیلی خوب تمرین کردیم. بزرگترین مشکل پرسپولیس روحیه خراب بازیکنان است که این موضوع فشار را روی تیم بیشتر می‌کند. ما امیدواریم هرچه زودتر پرسپولیس از این وضعیت خارج شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)