پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم با بستن صفحات اینستاگرامشان قصد پشت کردن به هواداران را نداشتند بلکه می‌خواستند تمرکزشان روی تیم بیشتر شود.

رضا نورمحمدی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و همین‌طور اردوی این تیم در کیش صحبت کرد.

نورمحمدی اعتقاد دارد برگزاری اردوی کیش در بهبود روند آماده‌سازی تیم تاثیرات مثبتی گذاشته است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین می‌گوید بازیکنان بزرگ تیم از جوان‌ترها خواستند تا صفحات اینستاگرام خود را ببندند تا تمرکز بیشتر در تمرینات حضور داشته باشند.

در ادامه گفت‌وگوی رضا نورمحمدی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس را می‌خوانید.

ابتدا از اردوی کیش آغاز کنیم، شرایط در آنجا چطور بود؟

اردوی خوبی را برگزار کردیم و همه چیز آن‌طوری که انتظار داشتیم بود. بعد از مدت‌ها همه بازیکنان از جمله ملی‌پوشان ما در کنار تیم و در یک اردو حضور داشتند که این اتفاق بعد از مدت‌ها روی می‌داد. همین موضوع باعث شد با انگیزه زیادی در تمرینات حضور داشته باشیم و فکر می‌کنم در کل اردوی خوبی را برگزار کردیم. ما دو مرحله تمرین داشتیم که یک مرحله آن به کارهای بدنسازی اختصاص داشت و مرحله دوم آن نیز مربوط به کارهای تاکتیکی می‌شد.

فکر می‌کنید در بازی‌های آینده مشکلات گلزنی‌تان برطرف شده باشد؟

هیچ بازیکنی دوست ندارد فرصت گلزنی را از دست بدهد. ما در کیش تمرینات خوبی روی گلزنی انجام دادیم و فکر می‌کنم در آینده فرصت‌هایمان به گل تبدیل شود. طی روزهای گذشته انتقادهای زیادی به مهدی طارمی صورت گرفت که فکر می‌کنم هیچ کدام از این انتقادات منصفانه نبود. طارمی یکی از امتیازآورترین بازیکنان ایران است و تاثیرات مثبتی در نتایج پرسپولیس داشته است. مطمئنا اینگونه نخواهد بود که تا آخر فصل توپ‌هایش به گل تبدیل نشود. ما مهاجمانی چون جری بینسون و علی علیپور داریم که آنها هم راه گلزنی را به خوبی می‌دانند. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این مشکل برطرف می‌شود.

از اینکه فرصت گلزنی زیادی در بازی‌هایتان ایجاد می‌کنید و این توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود ناراحت نیستید؟

چرا واقعا از این موضوع ناراحتیم اما همان‌طور که گفتم قرار نیست تا انتهای فصل توپ‌هایمان به گل تبدیل نشود. همین که فرصت گلزنی ایجاد می‌کنیم، جای امیدواری است. تیم ما مشکلی در خلق موقعیت ندارد. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این روند تغییر می‌کند و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کنیم.

تا انتهای نیم فصل دو بازی دیگر باقی مانده است، فکر می‌کنید تیم‌تان بتواند رتبه خوبی در نیم فصل کسب کند؟

جایگاه واقعی پرسپولیس در جدول اینگونه که همه فکر می‌کنند، نیست. ما دو، سه بازی دیگر تا نیم فصل فاصله داریم که اگر آنها را ببریم رتبه‌مان در جدول خیلی خوب می‌شود. مطمئن باشید در نیم فصل پرسپولیس یکی از تیم‌های بالانشین جدول خواهد بود. نیاز به این داریم که در دو بازی آینده امتیازها را به خوبی کسب کنیم.

طی روزهای گذشته تمام بازیکنان پرسپولیس صفحات اینستاگرام خود را بسته‌اند، دلیل این کار چه بود؟

ما بزرگترهای تیم از جوان‌تر خواهش کردیم که صفحات اینستاگرام خود را ببندند تا تمرکزشان بیشتر روی تیم باشد. بازیکنان جوان هم از این خواهش ما استقبال کردند و همه با هم صفحات اینستاگرام‌مان را بستیم. فکر نمی‌کنم به خاطر این اتفاق حاشیه‌ای برای تیم به وجود بیاید.

یعنی این اتفاق به خاطر توهین‌هایی که به مهدی طارمی انجام شد، نبود؟

البته کسانی که در اینستاگرام به طارمی توهین کردند هوادار واقعی پرسپولیس نیستند، بهتر است بگویم اصلا هوادار پرسپولیس نیستند. هواداران ما همان‌هایی بودند که در ورزشگاه تختی 90 دقیقه ما را تشویق کردند یا در دیدار مقابل استقلال در حالی که یک بر صفر عقب بودیم 90 دقیقه ما را تشویق کردند تا به گل تساوی برسیم. شاید بعضی از هواداران انتقاداتی را مطرح کنند اما مطمئنا این انتقادات با فحاشی همراه نیست.

یعنی شما با بستن صفحات اینستاگرام خود به نوعی هواداران پرسپولیس پشت نکرده‌اید؟

نه، به هیچ عنوان اینگونه نیست. همان‌طور که گفتم بستن صفحات اینستاگرام برای این بود که تمرکز بازیکنان‌ ما بیشتر روی تیم و کارهای تمرینی‌مان باشد نه اینکه بخواهیم با این کار به هواداران پشت کنیم. هواداران واقعی پرسپولیس همیشه در قلب ما هستند و مطمئنا ما برای شادی دل آنها تلاش می‌کنیم.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر ناراحتی بازیکنان به خاطر پرداخت پول به حسین عبدی منتشر شد، نظرتان در این باره چیست؟

واقعیت این است که الان این موضوع را از شما می‌شنوم و تعجب می‌کنم. ما اصلا نمی‌دانستیم که حسین عبدی پولی از باشگاه دریافت کرده است. ما حتی نمی‌دانیم جلسات هیات مدیره پرسپولیس دقیقا کی و چه زمانی برگزار می‌شود. البته باید بگویم بازیکنان پرسپولیس معمولا از دریافتی یکدیگر هم خبر ندارند چه برسد به اینکه بدانند اعضای هیات مدیره چقدر می‌گیرند. اصلا به ما چه ارتباطی دارد که اعضای هیات مدیره چقدر از باشگاه می‌گیرند. آنها زحمات زیادی برای تیم می‌کشند و از زمانی که به باشگاه آمدند در تلاش بودند تا مشکلات مالی برطرف شود که فکر می‌کنم در این امر هم موفق بوده‌اند. یکی از کسانی که خیلی تلاش کرد تا پرداختی بازیکنان به موقع باشد حسین عبدی بود.

پس این روزها بازیکنان پرسپولیس دریافتی‌شان به موقع بوده است؟

بله با تلاش‌هایی که هیات مدیره و مدیریت باشگاه انجام داده مطالبات بازیکنان کم کم پرداخت می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. الان هم ما با تمرکز کامل فقط به تمرینات فکر می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم با پیروزی‌هایمان در بازی‌های آینده شادی را به دل هواداران بیاوریم.

روز دوشنبه باید مقابل گسترش فولاد تبریز به میدان بروید، این بازی را چطور می‌بینید؟

واقعیت این است که همه بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است زیرا وقتی تیم‌ها در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌روند انگیزه بالایی پیدا می‌کنند و همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کند اما ما نشان دادیم که برایمان فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی و در کجا بازی می‌کنیم. مطمئنا با یک بازی سراسر هجومی به استقبال گسترشی‌ها خواهیم رفت. در دیدار مقابل ذوب‌آهن و استقلال نشان دادیم که توانایی انجام 90 دقیقه بازی هجومی را داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)