پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جدایی‌اش از این تیم گفت: بعد از بازی با استقلال خوزستان در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنم.

رضا نورمحمدی   در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از بازی فردا (چهارشنبه) با استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است، البته قهرمان شدن در نیم فصل برای ما اهمیتی ندارد و این اتفاق باید در آخر فصل رخ بدهد، ما فقط باید سعی کنیم که از رده‌های بالای جدول دور نشویم.

وی ادامه داد: ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم. فقط نباید در ادامه لیگ امتیاز از دست بدهیم، چون دیگر تیم‌ها قطعا در کوران مسابقات باز هم امتیاز از دست می‌دهند و این موضوع می‌تواند برای ما بسیار تاثیر گذار باشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال به مراتب مشکل‌تر است، گفت: در نیم فصل دوم بیشتر باید خارج از خانه بازی کنیم که این کار را بسیار سخت می‌کند، ضمن این که در این مقطع فصل هم تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند و آگاهی‌ها بالاتر رفته مخصوصاً اینکه وقتی صدر نشین باشیم توجه تیم‌های دیگر به ما بیشتر می‌شود.

نورمحمدی در مورد اینکه آیا در پرسپولیس مشکلات مالی وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: مشکل مالی که وجود دارد اما هر کسی یک مدل این مسئله را عنوان می‌کند. بازیکنانی هم که اعتراض کردند حتماً مشکل مالی داشتند وگرنه هیچ بازیکنی بی مورد اعتراض نمی‌کند. در مجموع فکر می‌کنم این مسائل اگر در خود باشگاه حل شود بهتر است.

وی در واکنش به شایعه قراردادهای میلیاردی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: این صحبت‌ها شبیه داستان است. ما که چنین قراردادهایی را ندیدیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل قصد جدایی از سرخپوشان را دارد، عنوان کرد: فعلاً نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم و بعد از بازی با استقلال خوزستان در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنم.

نورمحمدی در پایان در مورد تقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان در مسابقات جام حذفی گفت: در کل جام حذفی از لیگ مشکل‌تر است و فولاد هم اولین حریف لیگ برتری ما در این مسابقات است اما هر تیمی که بخواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را شکست دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)