پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: بعضی‌ها درمورد صادقیان جوسازی می‌کنند و می‌خواهند موضوع را طور دیگری جلوه دهند.

پرسپولیس با شکست دادن پیکان تا حدودی به آرامش رسید، هرچند سرخپوشان تهرانی همچنان حاشیه‌های خاص خودشان را دارند. رضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس در مورد برد مقابل پیکان، مسائلی که بین صادقیان و درخشان پیش آمد و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد.

 

برد به موقعی مقابل پیکان به‌دست آوردید. درست است؟

بله همینطور است. الان خوشبختانه شرایط فنی تیم ما خوب است، چون مصدومان برگشته‌اند و بازیکن محروم هم نداریم. این یک برد خارج از خانه محسوب می‌شد و امیدوارم در بازی بعدی هم گسترش فولاد را شکست دهیم تا برای دربی انگیزه زیادی داشته باشیم و از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار بگیریم.

  مثل اینکه حاشیه‌های پرسپولیس تمام‌شدنی نیست؟

منظورتان چیست؟

  رفتار صادقیان بعد از تعویض، جنجال زیادی به‌پا کرد. 

ما که در زمین مسابقه بودیم و حواسمان به بازی بود، ولی چیزی ندیدیم که حاشیه‌ساز باشد. در آخر بازی هم در رختکن همه خوشحال بودند و اتفاق خاصی نیفتاد. ما ندیدیم بین صادقیان و درخشان اتفاقی رخ دهد.

  ولی صادقیان هنگام تعویض به‌ شدت ناراحت بود و اعتراض کرد.

من معتقدم بعضی‌ها درمورد صادقیان جوسازی می‌کنند و می‌خواهند موضوع را طور دیگری جلوه بدهند. شاید یک بازیکن در طول بازی از عملکردش راضی نباشد یا دلایل دیگری وجود داشته باشد که با عصبانیت زمین را ترک کند. باز هم می‌گویم که ما چیز خاصی ندیدیم.

  خیلی‌ها معتقدند صادقیان نمی‌تواند خودش را کنترل کند و معمولا حاشیه درست می‌کند؟

صادقیان از لحاظ فنی بازیکن بسیار خوبی است و باید بگویم که از لحاظ رفتاری هم واقعا بچه مؤدبی است. او همیشه احترام بزرگ‌تر را حفظ می‌کند. به هر حال گاهی اوقات پیش می‌آید که یک بازیکن عصبانی می‌شود و نمی‌تواند خودش را کنترل کند.

  در مورد درخشش محمد نوری در چند هفته اخیر چه صحبتی داری؟

نوری الان نسبت به گذشته یک خط جلوتر بازی می‌کند. وقتی او نزدیک به دروازه حریف باشد، هم به‌ نفع خودش است و هم به‌نفع پرسپولیس. نوری هوش بالایی در گلزنی و بازیسازی دارد و امیدوارم در آینده هم برای تیم ما بازی‌های خوبی انجام دهد.

 از حالا به دربی فکر می‌کنید؟

دربی برای ما خیلی مهم است، ولی الان فقط به گرفتن 3 امتیاز مقابل گسترش فولاد فکر می‌کنیم تا با آمادگی کامل به مصاف استقلال برویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)