خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من خودم مدافع هستم، خوب می دانم وقتی مهاجم با تمام سرعت حرکت می کند، با یک اشاره از کنترل خارج می شود.

علیرضا نورمحمدی افزود: هیچ شکی وجود ندارد که در بازی با سایپا چند خطای پنالتی روی بازیکنان ما اتفاق افتاد که متاسفانه نادیده گرفته شد. شاید بعضی بگویند دنبال بهانه جویی هستیم ولی اینطور نیست. این خطاها نشان داد که تیم ما نسبت به حریف برتری داشت و برخلاف آنچه عنوان می شود، حملات موثری انجام داد که حریف مجبور به چنین خطاهایی شد و حق ما پیروزی بود.

وی درباره خطایی که روی خود او اتفاق افتاد تصریح کرد: کارشناسان هم گفتند آن صحنه پنالتی بود. من خودم مدافع هستم، می دانم وقتی یک مهاجم با سرعت بالا در حرکت است و می خواهد توپ را کنترل کند، لازم نیست که او را درو کنید بلکه با یک حرکت کوچک هم می توان تعادل او را بر هم زد. این درست اتفاقی است که برای من روی داد و در یک کورس معمولی دست بازیکن حریف روی دوش من قرار گرفت.

نورمحمدی در ارتباط با اینکه پنالتی گرفته شده هم گل نشد، خاطر نشان کرد؛ ما حداقل دو پنالتی دیگر داشتیم و اگر از این سه، یکی هم گل می شد برنده بازی بودیم. به پولادی هم نباید خرده گرفت، اتفاقا او در تمرینات یکی از بهترین پنالتی زدن ها است اما گاهی پیش می آید وقتی توپ را محکم می زنی منحرف می شود، بویژه توپ های این فصل که صدای همه را در آورده است.

مدافع پرسپولیس در پایان در این باره که آیا روند آغاز شده پس از تعطیلات هم ادامه خواهد داشت افزود: قطعا تلاش ما همین است. در آن زمان غلامرضا رضایی و فشنگچی هم آماده شده اند. البته این وقفه می تواند از این جهت خوب باشد که روی مسائل مورد نظر کادر فنی کار کنیم اما عیب کار هم این خواهد بود که ما بدون ملی پوشان خودمان تمرین می کنیم و این مساله می تواند مرور برنامه های تاکتیکی تیم را مختل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)