پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل استقلال اهواز همان لباس هایی را می پوشیم که در ابتدای فصل از آن رونمایی شد و به خاطر هادی دوباره قرمزپوش خواهیم شد.

علیرضا نورمحمدی، درباره جشن تولد هانی نوروزی در درفشی فر اظهار داشت: ما هر سال برای هادی و سایر بازیکنان در باشگاه جشن تولد می گرفتیم اما امسال متاسفانه هادی در میان ما نبود و خیلی دوست داشتیم برای پسرش این کار را کنیم. هواداران خیلی دوست داشتند و بیایند در شادی خانواده نوروزی سهیم باشند. امروز خاطرات مان با هادی نوروزی در سال های گذشته زنده شد. همان شوخی ها و برخوردهایی که با پدرش داشتیم را امروز با خود هانی هم همانگونه بودیم. خدا را شکر جو خیلی خوب بود.

وی افزود: جدا از اینکه هادی هم تیمی ما بود رفت و آمد خانوادگی هم داشتیم. اصلا دوست نداریم که خانواده هادی نوروزی و همسر محترم او پس از درگذشت هادی سختی بکشند. ما همیشه به فکر هادی و خانواده اش هستیم و هرچقدر بتوانیم با کارهای کوچک نمی گذاریم به آنها سخت بگذرد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل باشگاه نفت تکذیب کرد که چکی به خانواده نوروزی نداده است گفت: در جریان طریقه پرداخت مطالبات هادی از باشگاه نفت نیستم. اما من و محسن به شدت پیگیر امور باشگاه خود هستیم. خدا را شکر اکنون وضعیت قیم مشخص شده و طاهری می تواند حق و حقوق هادی را به خانواده اش بدهد. به جز من و محسن هیات مدیره باشگاه هم خیلی  دوست داشتند که شرایط خانواده هادی پس از فوت او خوب باشد و دغدغه ای نداشته باشند. باز هم می گویم در رابطه با باشگاه نفت چیزی نمی دانم و فقط از رسانه ها شنیدم که قرار بود مطالبات هادی را به وی پرداخت کنند. اما اینکه چگونه این مطالبات پرداخت شده یا نشده را نمی دانم.

وی افزود: این روزها هرکسی یک حرف می زند و دلیلش هم این است که همه دوستان هادی می خواهند حق و حقوق خانواده او به موقع پرداخت شود.

نورمحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است خانواده نوروزی در ساختمانی که محسن بنگر سکونت دارد نقل مکان کنند، اذعان داشت: قرار بود که از محل کنونی نقل مکان کنند اما اینکه به آن ساختمان می روند یا خیر را نمی دانم. چیزی که مهم است این است که به خانواده نوروزی کمک می کنیم تا منزل خود را عوض کنند زیرا آنها هم دوست ندارند در خانه ای بمانند که هادی نوروزی در آن دار فانی را وداع گفت.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیراهن های اهدایی خانواده نوروزی به او و محسن بنگر عنوان کرد: این هدایا به این خاطر بود که خانواده هادی درخواست داشتند از این پس پرسپولیس با همان پیراهن های قرمزی که هادی نوروزی روزی بر تن می کرد بازی کنند. بنابراین مقابل استقلال اهواز همان لباس هایی را می پوشیم که در ابتدای فصل از آن رونمایی شد و به خاطر هادی دوباره قرمزپوش خواهیم شد.

وی درباره تبریک اینستاگرامی خود به سوشا مکانی برای زادروزش گفت: به هر حال ما عادت داریم به همه بچه ها تولدشان را تبریک بگوییم. من هم مانند همه بازیکنان این کار را انجام دادم. باشگاه و به خصوص آقای خوردبین همیشه برای بازیکنان جشن تولد می گیرند. ام متاسفانه سوشا با تیم ملی همراه بود و نتوانستیم برای وی تولد بگیریم. شاید شب بازی در اردو برای سوشا تولد گرفته شود.

نورمحمدی درباره شرایط تیم تاکید کرد: حال و هوای تیم خوب است. ما 8 بازیکن ملی پوش داریم که دیر به ما اضافه شدند. این موضوع کمی در هماهنگی به ضرر ماست اما این شرایط برای همه است و باید با آن کنار آمد. از نظر روحی هم به شرایط ایده آلی برگشتیم.

وی افزود: بازی با استقلال اهواز خانگی است و به سه امتیاز آن بسیار احتیاج داریم که جایگاه مان را در جدول بهبود بخشیم. بازیکنان ملی پوش ما هم از نظر روحی اوضاع خوبی دارند زیرا چه امیدها و چه ملی پوشان و بزرگسال به برد دست پیدا کردند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخشش بازیکنان ملی پوش پرسپولیس در تیم ملی گفت: خدا را شکر این ملی پوشان از یک جهت برای تیم ما افتخار هستند. اما از سوی دیگر کمی هم تیم دچار مشکل می شود. فکر می کنم چند بازیکن دیگر هم در تیم ما حضور دارند که می توانند ملی پوش شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودت هم به تیم ملی فکر می کنی، گفت: دیگر از ما گذشته. در حال حاضر فقط به فکر موفقیت پرسپولیس هستم.

نورمحمدی در پایان تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز بازی با استقلال اهواز را به دست آوریم زیرا در حال حاضر فقط رقابت های لیگ را داریم و باید تمرکزمان را بالا ببریم. دیگر جایی برای خطا وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)