خبرگزاری پرسپولیس :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه ها روی مساله داوری و پنالتی های که برای ما نمی گیرند حساس شده اند و همین مساله باعث شد در بازی با مس گل دوم را دریافت کنیم.

علیرضا نورمحمدی افزود: در کرمان باخت بدی آوردیم که ما را از نظر روحی به هم ریخت و حالا در صدد جبران آن هستیم. این باخت از آن جهت برای ما گران تمام شد که واقعا حق ما این نبود. آنها دو، سه موقعیت به دست آوردند و به دو گل رسیدند. گل اول زمانی زده شد که بچه ها از نظر بدنی سنگین بودند و هنوز به شرایط هوا عادت نکرده بودیم. پس از آن حریف هیچ حرفی برای گفتن نداشت. گل دوم هم روی تک موقعیت آنها در نیمه دوم به ثمر رسید.

وی ادامه داد: گل دوم را در حالی دریافت کردیم که بچه ها در حال اعتراض روی ضربه پنالتی بودند و حریف حمله کرد و با یک ضربه استثنایی به گل رسیدند. بچه های ما روی بحث داوری و پنالتی هایی که اعلام نمی شود حساس شده اند و حتی بازیکن حریف هم جوانمردانه گفت که خطا کرده است. امیدوارم در بازی با پیکان اسیر مسائل اینگونه نشویم.

نورمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: دو بازی خانگی داریم که روی هر 6 امتیاز آن حساب کرده ایم. البته طبیعی است که بعد از بازی با پیکان تمرینات ما دوباره دچار اختلال می شود اما مصمم هستیم که این مساله روی روند رو به جلوی تیم ما تاثیر نگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)