خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تيم ما در هفته بيستم ليگ برتر مقابل گهر بازی داشتيم اين ديدار به دليل آلودگي هوا به تعويق افتاد.

علیرضا نورمحمدی اظهار داشت: دیدار ما با گهر به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شد. تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و دوست داشتیم این بازی برگزار شود اما این مسئله برای همه تیم ها بود و خودمان را برای بازی در جام حذفی مقابل نفت تهران آماده می کنیم. در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با نفت تهران است تا بتوانیم در جام حذفی موفق شویم.

مدافع تيم فوتبال پرسپولیس افزود: سازمان لیگ اعلام کرده که بازی ما و نفت تهران باید در ورزشگاه تختی برگزار شود.

برای ما فرقی نمی کند که در کدام استادیوم بازی کنیم. تیم ما آماده است و هر جایی که بازی کنیم، دنبال برد و صعود به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی هستیم.

البته اگر بازی در ورزشگاه آزادی بود، بهتر بود چون هواداران بیشتری کنار ما بودند اما سازمان لیگ چنین تصمیمی گرفته است و ما هم باید اجرا کنیم. مطمئن هستم که در استادیوم هم هواداران کنار تیم ما خواهند بود و با حمایت و تشویق آنها بهتر کار خواهیم کرد.

وی گفت: نفت تهران تیم خیلی خوبی است و در این فصل نتایج خوبی گرفته است. نفت تهران مربی با دانشی است و بازیکنان این تیم هم انگیزه بالایی دارند اما باید در هر بازی به فکر بردن باشیم و تمام تلاش خودمان را می کنیم تا هر طوری شده بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: فکر ما بردن است و باید مقابل نفت تهران پیروز شویم.

در حال حاضر اصلا به باخت و حذف از جام حذفی فکر نمی کنیم چون از نظر روحی شرایط ما خیلی خوب است و باید شانس موفقیت حریف را به حداقل ممکن برسانیم.

ما تمرکزمان روی پیروزی مقابل نفت تهران است تا یک قدم دیگر به فینال جام حذفی نزدیک شویم.

وی افزود: جام حذفی برای ما خیلی مهم است چون در لیگ نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. در جام حذفی شروع خوبی داشتیم و راه کوتاهی برای قهرمانی داریم مدیران باشگاه پرسپولیس هم دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند تا امسال یک جام بیاوریم و راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم. جام حذفی برای ما ارزش زیادی دارد و باید هر طوری شده در این مسابقات قهرمان شویم تا ناکامی های اخیر را جبران کرده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاوریم.

نورمحمدی گفت: در حال حاضر توقع از تیم ما خیلی بالا است چون هواداران انتظار قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی را دارند.

فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد اما بچه های ما شرایط را کاملا درک کرده اند و مربیان تیم هم تلاش کرده اند تا این فشار روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار نباشد.

جام حذفی تک بازی است و بچه های ما حرفه ای برخورد می کنند تا این فشار را تحمل کنیم و راحت تر بازی کنیم.

بچه های تیم ما فقط دنبال بهترین نتیجه هستند تا جام حذفی را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)