پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه پیشنهاد تراکتورسازی برای جذب وی، گفت: بازیکن پرسپولیس هستم و اگر پیشنهادی هم وجود دارد باید با باشگاه مذاکره شود.

رضا نورمحمدی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل داماش در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما در طول 90 دقیقه از حریف سرتر بودیم. سوای 2 گلی که به ثمر رساندیم، می‌توانستیم چند بار دیگر دروازه‌ داماش را باز کنیم که البته این اتفاق رخ نداد اما مهم کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم.

وی ادامه داد: تا پایان نیم‌فصل 2 بازی دیگر پیش رو داریم و می‌توانیم با کسب 6 امتیاز این مسابقات و با امید به اینکه فولاد امتیاز از دست بدهد در پایان نیم‌فصل بتوانیم قهرمان لیگ شویم فقط باید در 2 بازی آینده، خودمان باشیم تا به راحتی 6 امتیاز را کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم و بسته ماندن دروازه سرخ‌پوشان مقابل داماش گفت: خوشبختانه شرایط ساختار دفاعی پرسپولیس بسیار خوب است در همین بازی با داماش 2 بازیکن جدید در خط دفاعی به میدان رفتند و باز دیدید که گلی را دریافت نکردیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چون تیمی که گل نخورد می‌تواند دروازه حریف را باز و 3 امتیاز را کسب کند.

نورمحمدی با بیان این مساله که داور در اخراج مهرداد کفشگری عجله کرد، درباره اتفاقات رخ داده روی سکوهای بازی پرسپولیس و داماش تصریح کرد: تماشاگران ما مانند دیدارهای قبلی 90 دقیقه مردانه از تیم  حمایت کردند و خوشحالم که در پایان با شادمانی ورزشگاه را ترک کردند. البته درباره فحاشی‌هایی که صورت گرفت باید بگویم که متاسفانه ناسزاگویی در ورزشگاه‌ها کم‌کم برای ما عادی شده و مسئولان باید فکری برای این قضیه بکنند.

وی درباره بازی کردنش در پست مدافع میانی مقابل داماش گیلان گفت: خوشبختانه کل تیم شرایط بدنی خوبی دارند و مقابل داماش هم بازیکنانی به میدان رفتند که کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند. در حال حاضر 22 بازیکن آماده در ترکیب پرسپولیس حضور دارند که همه می‌توانند به تیم کمک کنند. در نهایت تابع تصمیمات کادرفنی هستم.

مدافع پرسپولیس در واکنش به شایعه پیوستن‌اش به تراکتورسازی تبریز در نیم‌ فصل تاکید کرد: شخصا در این مورد صحبتی با من نشده است. بازیکن پرسپولیس هستم و اگر پیشنهادی هم وجود دارد باید با باشگاه مذاکره شود. البته خودم نمی‌دانم این پیشنهاد از کجا مطرح شده است. تا پایان نیم‌فصل 2 بازی در لیگ و 2 بازی در جام حذفی  پیش رو داریم و نمی‌خواهم در این خصوص صحبتی بکنم یا واکنشی نشان دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)