مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا نورمحمدي با اشاره به مساوي پرسپوليس مقابل پاس مي‌گويد: «حق ما برد بود و بايد با اختلاف چند گل پاس را شكست مي‌داديم اما ديديد كه چه دقيقه‌اي گل خورديم و فرصتي براي جبران نبود.

 

واقعا غافلگير شديم. اصلا فكر نمي‌كرديم در آن دقيقه بازي برده را از دست بدهيم. بايد در نيمه اول كار حريف را تمام مي‌كرديم. چندين گل مسلم را نزديم. تيم ما در زدن ضربات آخر بي دقت بود و اميدوارم اين مشكل حل شود.»

مدافع پرسپوليس ادامه مي‌دهد: «بعد از گل اول به دنبال گل‌هاي بعدي بوديم اما فرصت‌ها به گل نرفت. بازي منطقي انجام داديم. تيم حريف فرصت آنچناني براي گلزني نداشت اما از تك موقعيت خود استفاده كرد و بازي مساوي شد.

 

 

مساوي در آزادي از شكست هم بدتر است. تيمي كه مي‌خواهد صدر جدول را بگيرد نبايد به اين راحتي امتياز از دست دهد. براي اينكه اين 2 امتياز از دست رفته را جبران كنيم بايد به بازي‌هاي بعدي بينديشيم.»نورمحمدي در مورد شرايط تيمي مي‌گويد:

 

 

«پرسپوليس همدل است. هم قسم شده بوديم پاس را ببريم اما اين مساوي آنقدر تلخ بود كه بازيكنان بعد از بازي واقعا ناي بلند شدن نداشتند. شرمنده هواداران شديم. در فوتبال اين نتايج رقم مي‌خورد اما بايد از اين اتفاقات درس بگيريم. بايد سريع در بازي بعد اين نتيجه را جبران كنيم. مقابل شهرداري محكوم به پيروزي هستيم. ديگر فرقي نمي‌كند مقابل چه تيمي مي‌ايستيم. بايد برنده شويم. بايد براي جبران اين نتيجه، بازي با پاس را فراموش و به ديدارهاي بعدي فكر كنيم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)