پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می توانیم با کسب 2 برد در بازیهای آینده قهرمان نیم فصل شویم.

رضا نورمحمدی با اشاره به برد پرسپولیس مقابل داماش اظهارداشت: در این بازی برد حق ما بود. ما از دقیقه اول روی توپ و میدان تمرکز داشتیم و خیلی بهتر از داماش بازی کردیم. در اخر هم مزد زحماتمان را گرفتیم و توانستیم یک برد شیرین به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه پرسپولیس بر خلاف سالهای گذشته در شرایط خوبی قرار دارد. من از اول می دانستم با علی دایی می توانیم روزهای خوبی داشته باشیم. تنها خواسته من از هواداران است که بیشتر به ورزشگاه بیایند و ما را مورد حمایت قرار دهند. پرسپولیس برای اینکه روی ناکامی های گذشته خط بکشد به حضور هوادارانش نیاز دارد. من امیدوارم در بازیهای آینده کل ورزشگاه قرمز باشد.

نورمحمدی افزود: شخصا امید زیادی به قهرمانی نیم فصل دارم. من اطمینان دارم فولاد امتیاز از دست می دهد. ما هم می توانیم با کسب 2 برد در بازیهای آینده قهرمان نیم فصل شویم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه مقابل داماش در ترکیب اصلی به میدان رفت، گفت: این هم تصمیم دایی بود و من همیشه به نظر او احترام می گذارم. من با دایی به پرسپولیس آمدم و امیدوارم توانسته باشم در این بازی خودم را به او ثابت کنم.

نورمحمدی درخصوص احتمال جدایی اش از پرسپولیس در نیم فصل خاطرنشان کرد: دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. تا نیم فصل 2 هفته باقی مانده و من هم نمی خواهم به جدایی از پرسپولیس فکر کنم.

وی درباره دیدار پرپسولیس مقابل تیم پدیده شاندیز گفت: بازیهای جام حذفی سخت هستند. ما امسال به قهرمانی همزمان در جام حذفی و لیگ فکر می کنیم و قدم اول را هم محکم برمی داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)