پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم پرسپولیس می‌گوید تغییر مربی در این برهه هیچ کمکی به پرسپولیس نمی‌کند.

رضا نورمحمدی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: خدا را شکر بازی زیبایی مقابل پدیده به نمایش گذاشتیم به طوری که خیلی‌ها به این موضوع اذعان داشتند. ما در بازی مقابل پدیده فرصت‌های زیاد گلزنی روی دروازه این تیم خلق کردیم و نشان دادیم که مستحق کسب پیروزی هستیم. خدا را شکر که تیم پیروز شد و ما نتیجه زحمات‌مان را گرفتیم.

او همچنین اضافه کرد: پرسپولیس مدتی است به خاطر نتایج ضعیف در بحران بود. معتقدم این پیروزی ما را از بحران خارج کرده است. البته باید هوشیار باشیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم. ما دو بازی حساس در ورزشگاه آزادی پیش رو داریم که باید در آنها هم پیروز شویم. فکر می‌کنم شروع خوب در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به روند موفقیت ما کمک کند. اگر بتوانیم لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر بگذاریم حضوری موفق در این لیگ خواهیم داشت.

نورمحمدی در واکنش به شایعه تغییر مربی پرسپولیس و حضور برانکو ایوانکوویچ و یا افشین قطبی هم گفت: در حال حاضر که تیم پیروز شده است، نباید چنین مسائلی را مطرح کنیم. تیم ما مشکلات روحی دارد. هر مربی دیگری هم الان بیاید نمی‌تواند کمکی به ما بکند در حال حاضر تیم ما نیاز به آرامش دارد تا بتواند به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم.

او همچنین تاکید کرد: طی چند روز گذشته آقای هدایتی و همین طور نزدیکان باشگاه به ما و تیم ما کمک کردند تا بتوانیم با روحیه بیشتری بازی‌هایمان را انجام دهیم. آقای پروین هم به فرودگاه آمد و با صحبت‌هایی که انجام داد به ما روحیه داد. در مدتی که تیم ما نتیجه نمی‌گرفت، پیشکسوتان از تیم ما واقعا حمایت کردند. من فکر می‌کنم ما الان هم به حمایت آن‌ها نیاز داریم. این حمایت‌ها باید روز به روز بیشتر شود.

نورمحمدی درباره آینده پرسپولیس هم گفت: هواداران مطمئن باشند ما روزهای خوبی را در پیش خواهیم داشت. ان‌شاءالله با کسب چند پیروزی دیگر روزهای خوبمان از راه می‌رسند. ما می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. هواداران به این تیم امیدوار باشند. البته در پایان می‌خواهم از هوادارانی که به ورزشگاه ثامن مشهد آمدند و تیم ما را تشویق کردند تشکر کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه ما هنوز مشکلات مالی دارد که این موضوع ما را اذیت می‌کند. البته ما این مسائل را فراموش کرده‌ایم و فقط به نتیجه‌گیری تیم فکر می‌کنم. امیدوارم با کمک پرسپولیسی‌های واقعی این مشکلات حل شود تا ما هم به آرامش برسیم. در حال حاضر آنقدر مشکلات زیاد است که حتی مشکلات لباس و پوشاک هم در تیم وجود دارد اما ما همه این‌ها را نادیده گرفته‌ایم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)