پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: تیم‌های عربی نشان داده‌اند با برنامه هستند و ما هم نمی‌خواهیم مقابل آنها غافلگیر شویم.

علیرضا نورمحمدی در جریان تمرین امروز پرسپولیس و پیش از دیدار با لخویا گفت: فردا برای خوشحالی دل هواداران به میدان می‌رویم و می‌خواهیم با کسب اولین 3 امتیاز دل آنها را شاد کنیم. با این حال بازی بسیار سختی در پیش داریم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در آسیا تیم خوبی به شمار می‌رود و لخویا نیز در چند سال اخیر تیمی هجومی نشان داده است گفت: شناخت خوبی از لخویا داریم و آنها را آنالیز کرده‌ایم ضمن اینکه بازی‌هایشان را دیده‌ایم و می‌دانیم که چطور در زمین حرکت می‌کنند. تیم‌های عربی همیشه خوب و بابرنامه هستند و ما هم برنامه‌های خاص خود را داریم تا غافلگیر نشویم. شاید بازی فردا سخت باشد اما مطمئنا ما هم برنامه داریم تا هر 3 امتیاز را کسب کنیم.

نورمحمدی گفت: باید شروع خوبی داشته باشیم. شرایط روحی و روانی‌مان هم خوب است و می‌خواهیم ببریم تا برای لیگ روحیه‌مان بیش از پیش بالا رود.

مدافع پرسپولیس در پایان یادآور شد: تیم ما خوب است و خوب هم بازی می‌کند اما فقط نتیجه نمی‌گیریم که ان‌شاءالله از فردا می‌بریم و شرایط‌مان هم خوب می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)