رضا نورمحمدی مدافع پیشین پرسپولیس درباره رویارویی سرخ‌ها با فولاد گفت: به نظر من تیم جواد نکونام اصلا کمتر از استقلال و استقلال نیست. این تیم بازیکنان بزرگی در همه پُست‌ها دارد و در نقل و انتقالات تابستانی نیز خودش را تقویت کرده است.

پرسپولیس پس از تساوی هفته اول برابر ذوب آهن اصفهان حالا باید در تهران به مصاف فولاد خوزستان برود. رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص دیدار با فولاد خوزستان گفت: قبل از هرچیز باید یادآوری کنم که پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان گفته بودم، مسابقه بسیار سختی است. دیداری که می‌دانستم گل زدن در آن خیلی دشوار است چون آقای تارتار را می‌شناسم.

وی ادامه داد: تیم‌های مهدی تارتار سازمان دهی دفاعی بسیار خوبی داشته و به راحتی گل نمی‌خورند. هر چند ابتدای نیمه دوم ذوب آهن ۱۰ نفره شد اما باز نظم تیمی خود را از دست نداده و با همه وجود دفاع کردند تا به نتیجه دلخواه خود برسند. البته پرسپولیس هم نتوانست از موقعیت‌های خوبی که به دست آورد به خوبی استفاده کند. این تیم موقعیت‌های زیادی را از دست داد تا ضعف گلزنی پرسپولیس باز نمایان شود.

نورمحمدی ضمن اشاره به قدرت تیم فولاد خوزستان حریف هفته دوم پرسپولیس، یادآور شد: به نظر من تیم جواد نکونام اصلا کمتر از استقلال و استقلال نیست. این تیم بازیکنان بزرگی در همه پُست‌ها دارد و در نقل و انتقالات تابستانی نیز خودش را تقویت کرده است. بنابراین اصلا و ابدا نباید این تیم سرسخت را دست کم گرفت. فولادی‌ها روی ضربات ایستگاهی نیز مهارت بالایی داشته و می‌توانند دروازه حریفان را با این حربه باز کنند.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: البته آقا یحیی و شاگردانش حتما از بازی سوپرجام سال گذشته و شکست مقابل فولاد خوزستان درس گرفته و با تمام وجود و دقت برابر فولاد خوزستان صف آرایی خواهند کرد. پرسپولیس در خانه بازی می‌کند و بنابراین باید از همان شروع بازی تیم مهمان را تحت فشار بگذارد تا به گل برسد. گل زدن به فولاد خوزستان سخت است اما پرسپولیس پتانسیل آن را دارد که با گلزنی زودهنگام این تیم را بالا بیاورد.

نورمحمدی در خصوص غیبت یحیی گل محمدی نیز اظهارداشت: متأسفانه در دیدار اول آقا یحیی را نداشتیم و حالا در بازی هفته دوم برابر فولاد خوزستان نیز او غیبت خواهد داشت. نیازی به توضیح نیست که غیبت سرمربی یک تیم می‌تواند تأثیرمنفی روی تیم داشته باشد و امیدوارم بچه‌های پرسپولیس بتوانند خود را با شرایط موجود وفق دهند. البته پرسپولیس در کنار زمین افراد با تجربه ای مثل آقا افشین پیروانی و آقا کریم (باقری) را دارد و این می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد خرید لوکادیا نیز گفت: فصل گذشته شاید پرسپولیس بیشترین آسیب را از خط حمله و دفاع خورد. خط دفاع با خرید چند بازیکن مثل مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی و… تقویت شد اما در خط حمله تا همین یکی دو روز پیش اتفاقی نیفتاده بود. یورگن لوکادیا می‌تواند همان گمشده پرسپولیس در خط حمله باشد. او کارنامه خوبی دارد و امیدوارم بتواند در لیگ برتر ایران هم گلزن و توانمند نشان دهد. پرسپولیس به بازیکنی در سطح یورگن لوکادیا نیاز داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)