مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس حرفه‌ای‌گری کرد و توانست قهرمان شود. هر چند شکست مقابل ملوان در انزلی از لذت قهرمانی سرخپوشان تهرانی کم کرد.

 

علیرضا نورمحمدی مدافع سرخپوشان پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی مدعی شد که آنها کاملا حرفه‌ای رفتار کرده‌اند و توانسته‌اند با جام قهرمانی به تهران برگردند.

 

*هر چند مقابل ملوان شکست خوردید اما در نهایت قهرمان جام حذفی شدید، در ارتباط با بازی مقابل ملوان صحبت می‌کنی؟

– بازی سختی بود. ملوان دوست داشت برنده شود و به همین دلیل بی‌محابا حمله می‌کردند اما تیم ما به خصوص در نیمه دوم خیلی خوب دفاع کرد تا در مجموع 2 بازی رفت و برگشت برنده شود.

*بازی دفاعی پرسپولیس برای هوادارانش چندان جالب نبود، قبول داری؟

 

 

– این بازی شرایط خاصی داشت چون جام حذفی در هیچ جای دنیا رفت و برگشت نیست. ما در بازی رفت 4 گل زدیم و می‌توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم اما در بازی برگشت بازی را کنترل کردیم و موفق شدیم به جام قهرمانی برسیم. اگر بی‌محابا حمله می‌کردیم و با تفاضل می‌باختیم و قهرمان نمی‌شدیم هواداران بیشتر از بازی دفاعی ما ناراحت می‌شد اما حرفه‌ای‌گری کردیم و در نهایت قهرمان شدیم.

 

*مشخص بود که با استرس زیادی هم کار می‌کردید، اینطور نیست؟

– بازی که شروع شد دنبال گل نخوردن بودیم و بعد از اینکه گل خوردیم استرس داشتیم اما نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقای دایی در رختکن داشت بازی را کنترل کردیم و راحت‌تر بازی کردیم.

 

*جو استادیوم تختی انزلی چطور بود؟

– خیلی وحشتانک بود، بعد از بازی که تماشاگران آنها ریختند توی زمین البته در طول بازی مشکلی نبود و تیمشان را  تشویق کردند اما آخر بازی فضا خیلی خراب بود.

 

*جشن قهرمانی که به بدترین شکل ممکن برگزار شد؟

– یکی از معضلات فینال رفت و برگشت همین است و تیمی که در خانه حریف قهرمان می‌شود، چنین مشکلاتی دارد. فقط می‌خواستند کار را سریع تمام کنند. آدم‌های متفرقه هم در زمین زیاد بودند و هر کی، هر کی شده بود. در آن شرایط جام دادن به تیم ما شاهکار بود.

 

*پرسپولیس قهرمان شده اما در حال حاضر نه مدیرعامل دارد نه سرمربی، در این رابطه چه نظری دارید؟

– با این وضعیت پرسپولیس دچار مشکل خواهد شد چون الان بهترین زمان یارگیری است. انشاءالله مشکلات زودتر حل شود و تکلیف تیم مشخص شود.

 

*این تیم فصل آینده می‌تواند ناکامی‌اش در لیگ و آسیا را جبران کند؟

– الان تجربه خوبی داریم تا نقاط ضعف را با یارگیری خوب ترمیم کنیم و تیمی قدرتمند را برای حضور موفق در 3 جام ببندیم. حیف است این تیم حمایت نشود چون هم در آسیا و هم در لیگ می‌توانند نتیجه بگیرند.

 

*قراردادت با پرسپولیس تمام شده است، برای فصل آینده چه تصمیمی داری؟

– منتظرم وضعیت پرسپولیس مشخص شود. اگر توافق کردیم که می‌مانم اما اگر نشد به تیم دیگری می‌روم.

 

*پیشنهادی از تیمهای دیگری نداری؟

– صحبت بوده اما چون جام حذفی در پیش بود جذی نگرفتم. طی چند روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)