مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی که اخبار تیم را به بیرون داد واقعا کار اشتباهی کرد چراکه در نهایت خودش محکوم شد و از این بابت ضرر کرد.

علیرضا نورمحمدی اظهار داشت: تیم ما تازه از شرایط بدنسازی خارج شده و روز به روز به شرایط بازی نزدیکتر می‌شود. تیم نیروی زمینی تیم خوب و منسجمی بود که مقابل پرسپولیس بازی خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت اما در نهایت بازیکنان ما توانستند با یک بازی خوب به برتری پرگل دست پیدا کنند.

وی ادامه افزود: تنها نگرانی ما بابت نبود ملی‌پوشان بود که خوشبختانه به ایران بازگشتند و از فردا(شنبه) به همراه تیم تمرین خواهند کرد. برگزاری اردوی تیم ملی در این شرایط به صلاح نبود چراکه تیمها در مرحله هماهنگی و آماده‌سازی بودند اما بازیکنان پرسپولیس بازیکنان کمی نیستند و خیلی زود به هماهنگی خواهند رسید.

بازیکن تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه بازی نکردن بعضی از بازیکنان به مسائل حاشیه‌ای آلمان بازمی‌گردد اینگونه توضیح داد: مسأله آنطور که مطبوعات نوشتند نبود. کسی که اخبار تیم را به بیرون داد واقعا کار اشتباهی کرد چراکه در نهایت خودش محکوم شد و از این بابت ضرر کرد. به هر حال کاری به این مسائل ندارم. تیم ما بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد. با تمرکز روی تمرینها کاری می‌کنم که از بازیکنان فیکس پرسپولیس باشم.

نورمحمدی در پایان با اشاره به بازی با تراکتورسازی تصریح کرد: بازی با تراکتورسازی بازی سختی خواهد بود چراکه این تیم متحول شده و بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است اما یک امتیاز مهم ما این است که در بازی اول لیگ میزبان هستیم و با حمایت تماشاگران خود از اولین بازی قدمهای خود را برای قهرمانی محکم برمی‌داریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)