مرجع خبری پرسپولیس : مدافع گلزن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد تیمش در برابر نفت تهران گفت:ما بعد از گلی که از آنها خوردیم تغییر تاکتیک دادیم و با صحبت‌های کادر فنی توانستیم در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

علیرضا نورمحمدی افزود:  تیم نفت پیش از بازی به طور کامل آنالیز شده بود و می‌دانستیم آنها قصد دارند با سانتر از جناحین به نتیجه برسند و برای اینکار هم روی بهمن طهماسبی حساب کرده‌اند که البته این بازیکن را مهار کردیم و دیدید که در نهایت حریف مجبور به تعویض او شد.

 

مدافع بلند قامت پرسپولیس که در این بازی اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند گفت : ما به طور کلی خیلی روی ضربات ایستگاهی و کرنر در تمرینات کار می‌کنیم.

 

همانطور که دیدید تیم ما روی کارهای تاکتیکی به هر سه گل خود رسیدبابت همه این گل‌ها خوشحالم و نه فقط به خاطر گلی که خودم به ثمر رساندم. البته خوشحالم که در این موفقیت نقش کوچکی داشته‌ام.

 

نورمحمودی درباره روند رو به رشد فردی خود و گروهی پرسپولیس نیز گفت: مطمئن باشید هرچه زمان می‌گذرد ما نیز به هماهنگی بیشتری می‌رسیم و بازی‌های بهتری را به نمایش می‌گذاریم. در عین حال خوشحالم که توانستم جواب اعتماد کادر فنی را با بازی خود بدهم.

 

مدافع تیم پرسپولیس در پایان به حضور هواداران تیم در استادیوم آزادی پرداخت: خیلی خوشحال شدیم که در این بازی استقبال بیشتری نسبت به بازی‌های قبلی انجام شد به علاوه از اینکه توانستیم با حضور آنها جشن پیروزی بگیریم خوشحالیم. امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد و بتوانیم با کمک همین هماداران به جایگاهی که این تیم پرسپولیس شایستگی آن را دارد برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)