پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بار نوبت ماست که مقابل ذوب آهن پیروز شویم و انتقام شکست سال قبل را بگیریم.

رضا نورمحمدی که برای اولین بار در دربی 81 بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در چنین دیداری بر بازو بست درباره رویارویی با استقلال و دیداری که این تیم در جام حذفی مقابل ذوب آهن در پیش دارد صحبت هایی  انجام داد که حاصل آن را در ادامه می خوانید.

 

*از اینجا شروع کنیم که امروز ویدئویی منتشر شد که نشان می دهد بن سون قبل از به ثمر رساندن گل تساوی پرسپولیس روی رحمتی خطا کرده است.

به نظرم تنها صحنه ای که در این بازی هیچ مشکلی از نظر داوری نداشت همان گل بود. تا دیروز یکسری می گفتند داور وقت اضافه را بیشتر گرفته و حالا امروز هم این ماجرا به راه افتاده است. البته همواره بعد از دربی مطرح می شود و به نظرم طبیعی است که تیمی که پیروزی را از دست داده چنین ادعایی کند. 

*به نظر می رسد پرسپولیسی ها از تساوی به دست آمده بسیار خوشحال تر از استقلال هستند. 

نباید فراموش کنیم که ما می توانستیم با به ثمر رساندن موقعیت های صد در صد گل این بازی را به راحتی ببریم. اما متاسفانه نتیجه بازی برعکس شد و استقلالی ها یک گل از ما پیش افتادند. این خوشحالی ما هم به خاطر این است که تادقیقه 95 بازیکنان ما در زمین جنگیدند و توانستند حداقل حق خود را از این بازی بگیرند. استقلالی ها به خاطر این ناراحت هستند که تا لحظه آخر فکر می کردند سه امتیاز از آن آنهاست اما با گلی که خوردند ضربه روحی جدی به آنها وارد شد. البته باید بگویم ما دیگر دربی را فراموش کردیم و الان فقط بازی پیش رو مقابل ذوب آهن برای ما مهم است.

*برخی هم معتقدند روح هادی نوروزی در این بازی به پرسپولیس کمک کرد تا گل تساوی را به ثمر برسانند.

هادی نوروزی همیشه برای ما عزیز است و در تمام بازی ها ما او را در زمین کنار خود احساس می کنیم. اصلا از زمانی که جسمش از پیش ما رفت فقط برای شاد شدن روح هادی بازی می کنیم. من این طور می گویم که یاد هادی نوروزی باعث شد انگیزه بازیکنان بالاتر برود و تا لحظه آخر برای گلزنی بجنگند. در نهایت این گل به ثمر رسید.

*خودت هم بعد از گل تساوی پرسپولیس به شدت خوشحال بودی و در عکس هایی که منتشر شده به شکل عجیبی خوشحالی کردی.

همان طور که گفتم ما از این ناراحت بودیم که واقعا در این دیدار مستحق باخت نبودیم و داشتیم در یک دیدار حساس بازی را واگذار می کردیم. در ضمن من میدانستم اگر دربی را می باختیم از نظر روحی برای بازی های بعدی صد در صد دچار مشکل می شدیم. فکر می کنم دقایق پایانی من و محسن بنگر اصلا به عقب برنگشتیم و فقط برای گلزنی تلاش می کردیم. در نهایت هم همین که بازنده بیرون نیامدیم باعث شد که این قدر خوشحال باشم.

*مشکل گلزنی پرسپولیس از ابتدای فصل وجود داشته و در دربی نیز گریبان شما را گرفت. به نظرت دلیل بی دقتی مهاجمان پرسپولیس چیست؟

از گذشته گفته اند تیمی که گل نزند گل می خورد. ما با اینکه گل نزدیم و گل هم خوردیم اما یک جایی این قانون را عوض کردیم و آن هم این بود که آنقدر گل نزدیم که بالاخره یک توپ به گل نشست. فورواردهای ما آنقدر راحت خودشان را در موقعیت گل قرار می دهند که همیشه آنها را تحسین می کنیم اما متاسفانه در ضربات آخر کاملا بی دقت هستند. باور کنید اگر از ابتدای فصل مهاجمان ما با دقت بیشتری در موقعیت ها ظاهر می شدند الان بالای جدول بودیم.

*اولین دربی بود که به عنوان کاپیتان پرسپولیس در آن بازی کردی. از حس کاپیتانی پرسپولیس در دربی بگو.

در پرسپولیس فعلی من و محسن بنگر چه از نظر سنی و چه از نظر تجربه بالاتر از بقیه هستیم و به همین دلیل فشار زیادی روی ما دو نفر بود. می دانستیم اگر ببازیم پرسپولیس دچار چه مشکلات عدیده ای می شود و تا چند هفته شکست در دربی نتایج ما را تحت تاثیر قرار می دهد. هم حس خوبی داشتم که به عنوان کاپیتان وارد زمین شدم و هم اینکه فشار زیادی را احساس می کردم. خدا را شکر که حداقل در اولین تجربه کاپیتانی بازنده از زمین بیرون نیامدم.

*به بازی ذوب آهن برسیم که پرسپولیس می تواند با شکست این تیم به نیمه نهایی جام حذفی برسد.

از نظر روحی بازیکنان کاملا آماده این دیدار هستند البته چند محروم و مصدوم برای این بازی داریم اما تمام هدف مان این است که به نیمه نهایی برسیم. سال گذشته در همین مرحله به ذوب آهن در ورزشگاه آزادی باختیم و باید این بار برای جبران و گرفتن انتقام به زمین برویم. امسال هم در لیگ ذوب آهنی ها پیروزی را از ما گرفتند و فکر می کنم این بار نوبت ماست که آنها را شکست دهیم.

*شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی را چقدر می بینی؟

قطعا با وضعیتی که داریم شانس مان در جام حذفی بسیار بیشتر است. ما با دو بازی دیگر می توانیم به فینال برسیم. از آن سو لیگ شرایط خاص خودش را دارد و با نتایج ضعیفی که ابتدای فصل گرفتیم باید تا چند هفته دیگر به فکر جبران آنها باشیم.

*دیروز همراه با محسن بنگر به باشگاه پرسپولیس رفته بودی و با طاهری دیدار کردی. موضوع این ملاقات چه بود؟

ما به باشگاه رفتیم تا مشکلات بازیکنان را با طاهری درمیان بگذاریم. خدا را شکر می کنم  که باشگاه دارای اسپانسر شده و قبل از دربی هم بازیکنان را شارژ مالی کرد اما همچنان مشکلات وجود دارد. طی صحبت هایی که با طاهری داشتیم قرار شد در تعطیلات لیگ بخش دیگری از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)