پرسپولیس نیوز : مدافع فصل گذشته پرسپولیس گفت: اگر می‌خواستم با این شرایط در پرسپولیس بمانم از نظر فوتبالی ضرر می‌کردم.

رضا نورمحمدی در مورد جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه فصل گذشته شرایط خوبی نداشتم و برای پرسپولیس کم بازی کردم و به خاطر همین تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم و تا آخر هفته تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم. سعی می‌کنم انتخابی انجام دهم که از نظر فوتبالی به نفعم باشم.

وی ادامه داد: اینگونه مسائل همیشه در فوتبال پیش می‌آید و نمی‌شود یک بازیکن برای همیشه در تیم پرسپولیس ماندنی شود. من هم با توجه به اینکه شرایط خوبی در فصل گذشته در پرسپولیس نداشتم ترجیح دادم جدا شوم.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان این باشگاه و اعضای کادر فنی این تیم ناراحتی دارد، خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. فقط امیدوارم مطالباتمان را بدهند و به قولی که داده پایبند باشند. خیلی‌ها می‌گویند رحیمی وقتی قول می‌دهد به آن عمل می‌کند.

وی ضمن بیان این مسئله که از چند تیم تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارد تصریح کرد: خدا را شکر در این 4 سالی که بازیکن پرسپولیس بودم مشکلی نداشتم و همیشه هواداران با من رابطه خوبی داشتند. من در این چند سال در زمان بردها و باخت‌ها مانند هواداران خوشحال و ناراحت می‌شدم اما همه باید بدانند کسی که به پرسپولیس می‌پیوندد باید به این تیم کمک کند و البته گفتن این نکته هم ضروری است که مربیگری کاملا مسئله‌ای سلیقه‌ای است و نمی‌شود به تصمیمات یک مربی خرده گرفت. اگر می‌خواستم با این شرایط در پرسپولیس بمانم از نظر فوتبالی ضرر می‌کردم.

نورمحمدی درباره جدایی همزمان او و محمد نوری از پرسپولیس عنوان کرد: نوری بازیکن بزرگی است که وضعیتش مشخص است اما هر بازیکن و سرمربی هر سال شرایط خودش را می‌سنجد و بعد تصمیم‌گیری می‌کند.

مدافع فصل گذشته پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ماندن و یا نماندن سید جلال حسینی در این تیم در تصمیم او اثرگذار بوده است گفت: من به کسی کاری ندارم و فقط شرایط خودم را سنجیده‌ام. فصل پیش در حالی که می‌توانستم در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شوم تصمیم گرفتم تا پایان فصل در این تیم بمانم و به تعهداتم عمل کنم. حالا هم هیچ مشکلی پیش نیامده و اتفاق خاصی رخ نداده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)