پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم پرسپولیس می‌گوید دوست دارد علی کریمی به کادر فنی سرخپوشان اضافه شود.

علیرضا نورمحمدی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تمرینات خوب، پرنشاط و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. بازیکنانمان باانگیزه تمرین می‌کنند و روز به روز به آمادگی ما اضافه می‌شود. خودم نیز شرایط خوبی دارم و فکر می‌کنم تا زمانی که لیگ آغاز شود به نهایت آمادگی برسیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهیم و گاهی اوقات هم کارهای سرعتی همراه با توپ انجام می‌دهیم. با این وضعیت روز به روز به آمادگی ما اضافه می‌شود. ان‌شاءالله در اردوی دوبی نیز یکی، دو بازی دوستانه برگزار می‌کنیم و شرایطمان بهتر می‌شود.

نورمحمدی در ادامه درباره حواشی که برای خودش و هادی نوروزی به وجود آمده بود نیز گفت: مشکل خاصی نبود. ما فقط یک روز تمرین نکردیم و برایمان حاشیه ساختند. در قرارداد من و هادی نوروزی و چند بازیکن دیگر مشکلاتی وجود دارد، بنابراین حمید درخشان از ما خواست تا به باشگاه برویم و این مشکل را برطرف کنیم. نمی‌دانم چرا برخی از دوستان به جای این که از ما و تیم حمایت کنند، حاشیه‌سازی می‌کنند. ما از گذشته مشکلات مالی داریم و با کمک‌های آقای طاهری ان‌شاءالله حل خواهد شد. پس از این که من و هادی به باشگاه رفتیم محمد نوری هم روز گذشته به باشگاه آمد تا مشکلش را حل کند. اگر من و نوروزی مشکلی داشتیم هیچ وقت به راحتی مشکلاتمان حل نمی‌شد که به تمرینات برگردیم. بهتر است برخی از دوستان کمتر حاشیه‌سازی کنند.

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه به تقویت این تیم در نیم‌فصل اشاره کرد و گفت: چند بازیکن خوب جذب ‌کرده‌ایم اما در دو پست دفاع چپ و ها‌فبک دفاعی هنوز مشکل داریم. باشگاه به دنبال جذب بازیکن است. اگر این بازیکنان به ما اضافه شوند تیم ما واقعا کامل می‌شود. در این صورت با تیم آماده‌ای که داریم می‌توانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری را بگیریم. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و مطمئنا در نیم‌فصل دوم نتایج به مراتب بهتری را خواهیم گرفت.

نورمحمدی در ادامه به حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت: من از شرایط تیم ملی خبری ندارم اما می‌دانم که تیم ملی یک بازی خوب مقابل عراق به نمایش گذاشت. باید بگویم که از تیم ما حق محمد نوری بود تا در تیم ملی حضور داشته باشد. او در ماه‌های گذشته بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته است.

وی در ادامه درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس هم گفت: این که کریمی به تمرین تیم ما آمد یکی از بهترین خبرها برای ما بود. من واقعا از این موضوع خوشحال شدم و پیش از این هم یک بار کریمی به تمرین پرسپولیس آمده بود و در آن زمان همه بازیکنان از او می‌خواستند که در تیم بماند. روز گذشته هم که به تمرین ما آمد باز هم همین گونه شد و بازیکنان اصرار داشتند که او در کنار ما باشد. برای من باعث افتخار است که شاگردی کریمی را بکنم. او افتخار ایران است و امیدوارم به کادر فنی تیم اضافه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)