پرسپولیس نیوز: مدافع پرسپولیس گفت: اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

رضا نورمحمدی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در دربی 81 اظهار داشت: متاسفانه ما باز هم از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما خدا را شکر که در دقایق آخر گل مساوی را زدیم.

وی در مورد برخورد با رحمتی و مصدومیت او گفت: یک برخورد بود و اگر مصدومیت رحمتی شدید بود که نمی‌توانست ادامه دهد.

مدافع پرسپولیس عنوان کرد: نتیجه عادلانه نبود. ما دراین مسابقه با رحمتی مساوی کردیم نه استقلال. حقمان برد بود. توپ‌هایی که رحمتی گرفت کار هر گلری نبود.

بازیکنان تیم زحمت بسیار زیادی کشیدند دوست نداشتیم بازنده میدان باشیم و به همین دلیل تا ثانیه‌های پایانی تلاش کردیم و در پایان توانستیم به هدف خود برسیم.

مدافع سرخ‌پوشان در مورد عدم حضور کاپیتان فقید سرخ‌پوشان یعنی هادی نوروزی، گفت: او در دو دربی گذشته پاس گل داده بود و آرزو داشت در این دربی هم گل بزند متأسفانه او را از دست دادیم امیدوارم که او تلاش تمام بازیکنان را دیده باشد ما دوست نداشتیم در این بازی بازنده باشیم و تمام تلاش خود را هم کردیم.

نورمحمدی با اشاره به اینکه بازی کاملا یک‌طرفه بود گفت: متاسفانه ما همیشه همانند بازی‌های قبلی موقعیت‌های خود را گل نمی‌کنیم. در مجموع حرکت تیمی ما عالی بود و باید دست تک تک بازیکنانمان را ببوسم. وقتی که گل خوردیم تلاشمان دو چندان شد.

وی در مورد داوری هم گفت: در مجموع عملکرد محسن ترکی خوب بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)