پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه گفته می‌شود بازیکنان راه‌آهن مقابل پرسپولیس شُل بازی کرده‌اند را صددرصد تکذیب می‌کنم.

رضا نورمحمدی درخصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل راه‌آهن در هفته نهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه با اینکه خیلی از بازیکنانمان نبودند اما شروع خوبی در این بازی داشتیم که آن هم به دلیل این بود که برای برد وارد زمین شدیم و دو گل هم در نیمه اول زدیم اما در نیمه دوم برای حفظ نتیجه کار کردیم و کمی محتاط‌تر بازی کردیم که خوشبختانه باعث شد 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها مشکل بدنی دارند، ادامه داد: مشکلات بدنی به آن حدی که می‌گویند نیست، ما در بازی مقابل راه‌اهن در نیمه اول فشار زیادی آوردیم و چندین موقعیت داشتیم اما شاید به دلیل اینکه بدنسازی سنگینی در ابتدای فصل داشتیم، هنوز بدن بازیکنان رها نشده است اما کادر فنی جدید تلاش می‌کند تا از این وضعیت خارج شویم، در نیمه دوم اما محتاط بازی کردیم و به هر حال تیمی که عقب می‌کشد درباره‌اش از این صحبت‌ها می‌شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود چون مدیریت پرسپولیس و راه‌اهن به یک فرد خاص می‌رسد پس راه‌آهنی‌ها خیلی جدی مقابل پرسپولیس بازی نکرد، اظهار داشت: اینطور نبود چرا که این بازی برای راه‌آهن یک دیدار خانگی محسوب می‌شد و آنها بی محابا حمله می‌کردند و دنبال برد بودند چرا که از نظر روحی برای آنها این بازی بسیار مهم بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس افزود: شاید اگر کمی بازی را شل می‌گرفتیم حتی بازی مساوی هم می‌شد چرا که آنها با همه وجود بازی می‌کردند و شاید 2 گلی که ما به آنها زدیم باعث شد کمی جا بخورند. من صددرصد این شایعه را رد می‌کنم چرا که پس از گل اول راه‌آهن حتی امکان داشت ما گل دوم را هم بخوریم.

نورمحمدی درخصوص اینکه سکوهای هواداران پرسپولیس در روز پنجشنبه فارغ از نام افراد، فقط این تیم را تشویق کردند خاطرنشان کرد: هواداران نشان دادند که برای آنها پرسپولیس از هر نامی مهمتر است و دیدید که فقط تیم را تشویق کردند و این موضوع از نظر روحی به تیم بسیار کمک کرد و دیدید که فقط 90 دقیقه پرسپولیس را تشویق کردند که باید از آنها تشکر کنم چرا که می‌دیدند شرایط تیم خوب نیست اما به تیم کمک کردند و نشان دادند که حامی ما هستند.

وی در باره اینکه آیا پرسپولیس توانایی ادامه این روند را دارد یا نه اظهار داشت: باید این روند را ادامه دهیم و هرچه داریم را در بازی‌های پیش‌رو باید ارائه کنیم چرا که به اندازه کافی امتیازات ما از دست رفته و باید در بازی‌های خانگی‌مان حداکثر امتیاز را بگیریم اما متاسفانه در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان فقط یک امتیاز گرفتیم که باید این نقیصه را برطرف کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا او را باز هم در ترکیب اصلی این تیم خواهیم دید یا نه، گفت: این موضوع بستگی به خودم دارد که در تمرینات چقدر آماده باشم و البته باید ببینیم مربیان از بازی من مقابل راه‌آهن چقدر رضایت دارند اما اگر در بازی‌ها و تمرینات عملکرد خوبی داشته باشم قطعاً باز هم در ترکیب اصلی حضور خواهم داشت.

نور محمدی در پایان درخصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان هم خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان تیم خوب و جوانی است که مربیان کاربلدی دارد و می‌دانیم بازی سختی مقابل این تیم داریم اما ما در این بازی محکوم به برد هستیم و باید دست پر از زمین خارج شویم. مقابل نفت مسجد سلیمان 2 امتیاز راحت را از دست دادیم اما در این بازی به فکر گرفتن 3 امتیاز هستیم و می خواهیم با گل‌های زیاد استقلال خوزستان را شکست دهیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)