مرجع خبری پرسپولیس : رضا نورمحمدي مي گويد حبيب كاشاني با رفتنش از پرسپوليس به بازيكنان اين تيم شوك وارد كرده و اميدوار است پرسپوليس روند خوب خود را از بازي با فجرسپاسي آغاز كند.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط سرخپوشان در نخستين بازي پس از باخت مقابل استقلال اظهار كرد: دو سه روزه اول پس از باخت به استقلال شرايطمان بسيار بد بود. ما در داربي بدترين بازي فصل‌مان را انجام داديم.

اما مطمئنم كه با يك برد مي‌توانيم خودمان را در جدول بالا بكشيم و به روزهاي خوب پرسپوليس بازگرديم.

 

وي ادامه داد: تمرين‌هاي خوبي در اين چند روز انجام داده‌ايم و روحيه‌مان به نسبت بهتر شده است. تمام تلاشمان اين است كه فجر سپاسي را ببريم تا ديگر شرمنده هواداران پرسپوليس نباشيم.

 

نورمحمدي درباره آمدن هيات مديره و مدير عامل جديد به پرسپوليس گفت: اين تغييرات در همه جاي دنيا اتفاق مي افتد. به هر حال كاشاني تصميم گرفت با رفتنش به بازيكنان شوك دهد، تا تيم از اين وضعيت خارج شود. اميدوارم هر تغيير و تحولي كه رخ مي‌دهد، به سود پرسپوليس باشد.

 

وي درباره حضور پروين در تمرين پرسپوليس در روزهاي گذشته هم گفت: 100 درصد حضور پروين روحيه بازيكنان ما را بالا برده و مديرعامل هم در صحبت‌هاي خود به ما گفت كه بازيكنان بايد هم قسم باشند و به تعهدات خود به خوبي عمل كنند و تيم مديريتي نيز وظايفش را به خوبي انجام مي‌دهد. اميدوارم پرسپوليس روند خوب خود را از بازي با فجرسپاسي آغاز كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)