پرسپولیس نیوز :  مدافع با تجربه پرسپولیس گفت: به صدر جدول رسیده‌ایم و شرایط خوبی داریم اما رقبای خطرسازی داریم و برای حفظ صدر جدول تا کسب قهرمانی، کار سختی پیش رو داریم و باید حواسمان را جمع کنیم.

علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تیم الان شرایط خوبی دارد. چند پیروزی پیاپی داشتیم و در صدر جدول قرار داریم اما حفظ این موقعیت سخت است. تجربه به ما می‌گوید که در این مواقع، غفلت جبران ناپذیر است. اعتقاد داریم بچه‌ها به خوبی حساسیت شرایط را درک کرده‌اند.

وی ادامه داد: با پیروزی برابر استقلال خوزستان می‌توانیم قهرمان نیم فصل بشویم. البته اگر امتیاز ما کسر شود که غیر منصفانه خواهد بود. استقلال هنوز روی کاغذ شانس دارد، جدا از استقلال، تیم‌های دیگری که پائین‌تر از ما هستند، رقبای خطرسازی به حساب می‌آیند. از سوی دیگر در نیم فصل دوم بازی‌های سنگینی داریم که بسیاری از آنها خارج از خانه برگزار می‌شود. سایر حریفان هم دیگر روی ما شناخت پیدا کرده‌اند و سعی می‌کنند از ما تساوی بگیرند.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط خودش در این فصل خاطرنشان کرد: نسبت به فصل‌های گذشته کمتر بازی کردم. به هر حال سلیقه و تصمیم سرمربی غیر از این بوده است که بازی‌های بیشتری داشته باشیم اما سعی می‌کنم در همان بازی‌هایی که هستم بهترین عملکرد را داشته باشم و تمام توانم را می‌گذارم.

نورمحمدی در پایان گفت: فکر می‌کنم در سه بازی از پنج بازی که بودم، هیچ گلی دریافت نکردیم. البته وقتی تیم گل نمی‌خورد، حاصل کار همه تیم است و من هم یکی از اعضای تیم هستم. امیدوارم بتوانم شرایط را برای خودم در نیم فصل دوم عوض کنم اما در حال حاضر همه ما از اینکه پرسپولیس در صدر جدول است و هواداران خوشحال هستند، خرسندیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)