پرسپولیس نیوز : رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس امیدوار است که تیمش با گرفتن 6 امتیاز از دو بازی پایانی در نهایت قهرمان لیگ برتر شود.

او ابتدا در خصوص بازی این هفته پرسپولیس مقابل راه آهن می گوید:«ما اول به بازی خودمان فکر می کنیم و بعد چشم انتظار نتایج رقیبان هستیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید دو بازی بعدی را ببریم و نباید روی بازی دیگر تیم ها توجه کنیم.این درست که شکست فولاد مقابل استقلال خیلی به نفع ما خواهد شد ولی اگر خودمان بازی با راه آهن را نبریم، چیزی تغییر نخواهد کرد.»
نورمحمدی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی استقلال توان شکست دادن فولاد را در اهواز دارد تاکید می کند: «استقلال خودش مدعی قهرمانی است و اگر فولاد را ببرد شرایط خوبی پیدا می کند. استقلال می خواهد برای فصل بعد هم سهمیه آسیا بگیرد و انگیزه زیادی برای شکست دادن فولاد دارد. این بازی بسیار حساس است ولی بازی ما هم بسیار مهم است. راه آهن تیم ضعیفی نیست در ضمن استرس تیم ما خیلی بیشتر از راه آهن است و نباید بگذاریم این موضوع در عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد.»
مدافع میانی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر تو چه تیمی مدعی اول قهرمانی است تاکید می کند:«من معتقدم سرنوشت قهرمانی دست فولاد است چون این تیم در حال حاضر حاشیه امنیت نسبتا خوبی دارد.البته فولاد دو بازی سخت دارد و ما چشم انتظار هستیم تا آنها امتیاز از دست بدهند.البته اگر قهرمانی می خواهیم باید دو بازی بعدی را حتما ببریم.»
نورمحمدی در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس هم حرف می زند:«چهار،پنج ماه است که دریافتی نداشتیم و تیمی که در کورس قرار دارد را حتی یک شارژ مالی کوچک هم نکردند. ما در این مدت فقط وعده های پوچ از باشگاه شنیدیم و کسی هم جوابگوی بازیکنان نیست. ما فقط از آقای پنجعلی در مورد مسائل مالی سوال می کنیم که ایشان هم می گوید قرار است حل شود.»
او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی بعد از پایان فصل طلبتان را دریافت کنید می گوید: «زمان مدیریت کاشانی که با بازیکنان تسویه حساب می شد ولی در دو سال اخیر در پایان فصل به شکلی عجیب جریمه شدیم که در هیچ قانونی این جریمه ها دیده نمی شد. الان هم نمی دانیم که فصل تمام شود قرار است از چه کسانی طلبمان را بگیریم. آقایان می خواهند این موضوع را کش بدهند تا به آنچه که می خواهند برسند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)