پرسپولیس نیوز : نورمحمدی می گوید پرسپولیس باید تیم ‌ملی را قرق کند.

كاپيتان جديد پرسپوليس هنوز نتوانسته رفتن رفيق صميمي‌‌اش را باور كند. هر وقت با عليرضا نورمحمدي تماس بگيريد تا يك احوالپرسي ساده كنيد، حتماً راه بحث‌ها را به سمت هادي نوروزي پيش مي‌برد. بعد از تمرين ديروز با نورمحمدي به صحبت پرداختيم.

 

* اين همه حاشيه براي پرسپوليس عادي است؟

پرسپوليس باشگاه بزرگي است و برخي هم مي‌خواهند از بزرگي باشگاه ما سوء استفاده كنند. اين ديگر دست ما نيست. هميشه مراقب هستيم تا حاشيه از داخل تيم به بيرون نرود اما مدتي است بر عكس شده و همه حواشي از خارج از تيم مي‌‌آيد. با اين حال فكر نمي‌كنم اين مسائل خللي در روابط بازيكنان داخل تيم به وجود بياورد چون همه با هم رفيق هستيم.

* اما همچنان بحث بر سر اين حاشيه وجود دارد؛ مثلاً رامين رضاييان مصاحبه كرده و گفته… 

من نمي‌خواهم در اين مورد صحبتي انجام بدهم. دليلي ندارد هر روز در مورد همه چيز توضيح بدهيم. برخي شيطنت كردند اما ديگر اين ماجرا نخ‌نما شده است. بعد از بازي با ذوب‌آهن، من در مصاحبه‌ام گفتم بازيكني كه بي‌دليل خودش را به مصدوميت بزند، شرف ندارد. امروز هم مي‌گويم، هميشه هم مي‌گويم. هر بازيكني چنين كاري انجام بدهد، شرف ندارد. اين يك جمله طبيعي و عادي در فوتبال است و كسي را سراغ ندارم كه آن را نشنيده باشد اما برخي شيطنت كردند و طوري مسائل را جلوه دادند كه انگار منظور من رامين رضاييان بوده در حالي كه من حرف خودم را زدم و هيچ منظوري در مورد رامين نداشتم.

* بعد از آن، بين تو و رامين درگيري به وجود آمد؟

نه اصلاً. من كاپيتان تيم هستم و بايد شخصاً از ايجاد درگيري‌ها جلوگيري كنم. با رامين تماس گرفتم و گفتم اسير اين شيطنت‌ها نشود. او هم گفت كل موضوع را متوجه شده و فهميده كه اين قضايا از كجا آب مي‌خورد. بعد از اين اتفاق، رامين به اردوي تيم ‌ملي رفت و درگير بازي‌هاي مهم كشورمان شد كه نتوانستيم يكديگر را ببينيم و با هم حرف بزنيم وگرنه مطمئن باشيد اين مشكلات پيش نمي‌آمد. حالا هم موضوع بي‌خودي است و ديگر نبايد به آن دامن زد چون تمام شد و رفت پي كارش.

* ماجراي اختلاف‌‌تان با سوشا هم از بين رفت؟

اين هم يك داستان ديگر است. مهدي رحمتي پستي در اينستاگرام گذاشته بود كه تا وقتي مطالبات هادي نوروزي پرداخت نشود، بازوبندي كه عكس هادي روي آن حك شده را از روي بازويش برنمي‌دارد. من و محسن كه از رفقاي قديمي مهدي بوديم به خانه‌‌اش رفتيم و از او تشكر كرديم. بعد هم عكسي انداختيم تا نشان دهيم از طرف هواداران پرسپوليس از رحمتي تشكر كرده‌ايم. بعد گفتند سوشا ناراحت شده و بعد يك دروغ ديگر سر هم كردند كه من و بنگر از رحمان احمدي خواستيم به پرسپوليس بيايد و… الان اگر سوشا با امين حاج‌محمدي عكس بيندازد، معني‌‌اش اين است كه سوشا مي‌خواهد امين را پرسپوليسي كند؟ من كه اين‌طور فكر نمي‌كنم.

* گزارشي از جابه‌جايي منزل هادي نوروزي توسط خانواده‌‌اش منتشر كرديم. همسرش مي‌گفت تو و محسن بنگر به اين خانواده كمك‌هاي معنوي زيادي كرده‌‌ايد. در اين مورد توضيح مي‌دهي؟

البته دوست نداشتم در اين خصوص حرفي بزنم ولي هر كاري كه كرديم، وظيفه‌مان بود. هادي برادر ما بود. امروز (ظهر روز گذشته) براي هاني در محل تمرين تيم‌مان جشن تولد گرفتيم. يك لحظه ديدم هانا دختر هادي رفت و قاب عكس پدرش را بوسيد. به خدا از آن لحظه به بعد حالم بد شد. چرا بايد اين اتفاقات بيفتد. نتوانستم جلوي خودم را بگيرم و بغضم تركيد.

* اين همه بازيكن پرسپوليس كه در تيم ‌ملي هستند، تمرينات را مختل نمي‌كنند؟

اين خيلي خوب است كه پرسپوليس توانسته جايگاه خود در فوتبال را دوباره پيدا كند. بازيكنان ما بايد تركيب تيم ‌ملي را قرق كنند. ما خوشحاليم كه اين اتفاق افتاده و دعا مي‌كنم چند بازيكن ديگرمان كه حق‌شان است هم به تيم ‌ملي بروند گر چه اين مسئله ممكن است پرسپوليس را آزار بدهد اما تيم‌مان آن‌قدر خوب است و بازيكنان به قدري قوي هستند كه ان‌شاءا… با كمك برانكو به مشكلي برنمي‌خوريم.

* بازي با استقلال اهواز را چطور مي‌بيني؟

نمي‌توانم بگويم بازي آساني در پيش داريم اما هواداران به استاديوم آزادي بيايند تا بتوانيم در كنار هم از سد اين تيم بگذريم. ان‌شاءا… همه چيز فوتبالي باشد و مشكلات ديگري كه سابقاً گريبانگيرمان مي‌شد در ميان نباشد تا با تمركز كافي بازي كنيم و به پيروزي برسيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)