پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با گهر دورود به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و با پیروزی مقابل این تیم شرایط مان عوض خواهد شد.

علیرضا نورمحمدی درباره آخرین شرایط سرخپوشان پایتخت گفت: بعد از بازی با نفت تهران تمرینات خود را انجام داده‌ایم و آماده بازی با گهر دورود هستیم تا بتوانیم ضمن انجام یک بازی خوب و تهاجمی، هر سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: در دیدار با نفت باید هر سه امتیار را می‌گرفتیم، اما متاسفانه این گونه نشد و نتیجه تساوی رقم خورد. گل زود هنگامی در بازی با نفت دریافت کردیم و همین مساله کارمان را تا حدودی دشوار کرد.

نورمحمدی اظهار داشت: نباید در مسابقات خود به این راحتی امتیازات را از دست بدهیم و اگر بتوانیم نتایج لازمه را کسب کنیم، رتبه پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر تغییر خواهد کرد و وضعیت مان بهتر خواهد شد. تمام حریفان با انگیزه‌های زیادی مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شوند و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

مدافع پرسپولیس درباره دیدار با گهر هم اظهار داشت: گهر در انتهای جدول قرار دارد و برای این که به بقا در لیگ امید داشته باشد، به دنبال کسب نتیجه است. ما هم برای این که شرایط پرسپولیس عوض شود، چاره‌ای جز شکست گهر نداریم و  با کسب سه امتیاز روحیه ما قطعا بالاتر خواهد رفت.

نورمحمدی در انتها در مورد مسابقات جام حرفی هم گفت: در جام حذفی با دو پیروزی برابر ملوان و نفت شروع خوبی داشته‌ایم و به دنبال این هستیم تا قهرمانی در این جام را به هواداران هدیه کنیم و باعث خوشحالی آن‌ها شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)