مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: علیه استیلی باندی در تیم وجود ندارد.


رضا نورمحمدی با اشاره به وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات خوبی انجام دادیم و بچه ها پرنشاط کار می کنند تا انشالله از بازی با نفت آبادان استارت پیروزی های خود را بزنیم. با این نفراتی که داریم باید تابه حال نتیجه می گرفتیم ولی ناهماهنگی ها باعث شده نتوانیم موفق باشیم.


وی افزود: بازیکنان ما دیر به تیم اضافه شدند و تنها با 12، 13 نفر به اردو رفتیم. زمانی هم نبوده تا بتوانیم با بازیکنان ملی پوش دیدار تدارکاتی داشته باشیم ضمن این که ترکیب چون زیاد تغییر می کند این هماهنگی دیرتر ایجاد می شود. ما برای هماهنگ شدن زمان می خواهیم و این ها بهانه نیست.


مدافع پرسپولیس تصریح کرد: مطمئن باشید به مسابقات برمی گردیم. تیم های دیگر هم امتیاز از دست می دهند. مشکل ما بدنسازی نیست چون بازیکنانی که در اردوی پیش فصل بودیم تمرینات خیلی پرفشاری داشتیم. شرایط بدنی ما طوری نیست که بگویند نتایج ضعیف تیم مربوط به بدنسازی است. ما برای نتیجه گیری استرس داریم.


نورمحمدی گفت: مشکل اصلی ما ناهماهنگی در خطوط سه گانه است. بازی ها هم فشرده و سخت است. شرایط روحی هم زیاد جالب نیست. وقتی 2 بار در جام حذفی قهرمان شدیم همه توقع دارند امسال لیگ را ببریم. تماشاگران صبرشان خیلی کم شده اما باید فرصت دهند تا تیم به هماهنگی برسد.


وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس 2 تیم خیلی خوب دارد. این قدر انگیزه بازیکنان برای قرارگرفتن در ترکیب زیاد است که هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید که حتما فیکس است چون استیلی هم نفرات آماده در تمرینات را بازی می دهد. استیلی هنوز ترکیب اصلی تیم را پیدا نکرده و در تلاش است تا بهترین ترکیب را انتخاب کند. باید به مربی زمان داد.


مدافع پرسپولیس افزود: ما در خط دفاع هم تغییر داشتیم. تا به حال شیث در کنار نصرتی بازی نکرده و من نیز همین طور نه کنار نصرتی بازی کردم نه شیث. تا این هماهنگی ها حاصل شود زمان می برد. در پست های دیگر هم این شرایط وجود دارد. فصل شروع نشده نوروزی، هاشمیان و اولادی مصدومند. باید این چیزها را هم در نظر گرفت و با انصاف برخورد کرد.


نورمحمدی گفت: تیم ما امسال از لحاظ مهره ای با سال قبل قابل مقایسه نیست. خدا کند زود هماهنگ شویم. مطمئن باشید با یکی دو پیروزی همه چیز حل می شود و به اوج برمی گردیم. از همین بازی نفت آبادان برای پیروزی تلاش می کنیم. یقینا بازی سختی است ولی باید در خانه 3 امتیاز را بگیریم.


وی در خصوص شایعه تشکیل باند در پرسپولیس تاکید کرد: این از آن حرف های چرت و پرت است که می گویند. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد چنین حاشیه هایی ایجاد می کنند. کدام بازیکن خود را می فروشد؟ کسی که کم کاری کند در ترکیب قرار نمی گیرد و همه می فهمند. بازیکن دوست دارد بهترین بازی خود را انجام دهد و قرارداد خوبی ببندد. باندی علیه استیلی نیست. بازیکن دنبال پول است تا قرارداد خوب ببندد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)