پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز تا نیم فصل زمان زیادی مانده و فعلا تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس نگرفته ام.

رضا نورمحمدی درخصوص شایعه حضورش در تراکتور در نیم فصل اظهارداشت: تا الان چنین چیزی را نشنیده بودم و این برای اولین بار است که این موضوع به گوشم می رسد. 6 بازی تا نیم فصل باقی مانده ومن هم هنوز تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور نگرفته ام.

وی درباره نیمکت نشینی خود افزود: هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. خوشبختانه در 2 بازی اخیر این فرصت نصیبم شد که در ترکیب پرسپولیس به میدان بروم و امیدوارم نظر دایی را جلب کرده باشم.

نورمحمدی ادامه داد: من با دایی به پرسپولیس آمدم و او به من اعتقاد دارد. شرایط به گونه ای پیش رفت که خط دفاع خوب کار کرد و دایی هم دست به ترکیب تیم نزد. من هم به دنبال فرصت بودم تا خودم را نشان دهم و  امیدوارم از این به بعد بیشتر بازی کنم.

وی درباره تقابل مدافعان پرسپولیس با رضا عنایتی گفت: عنایتی با این سن و سال هنوز هم خوب گل می زند و این نشان دهنده توانایی بالای اوست. او همیشه خطرناک است و بوی گل می دهد و ما بتاید خیلی تلاش کنیم تا نگذاریم صاحب فرصت شود چون در این صورت خطرناک ظاهر می شود.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: چون پرسپولیس خط دفاعی خوبی دارد همه مهاجمان دوست دارند از خط دفاع ما رد شوند و گل بزنند اما حواس مدافعان ما جمع است و می خواهیم تا پایان فصل بهترین خط دفاع لیگ باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)