پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت:نمی دانم تکلیف باشگاه چه خواهد شد اما چند سال است که در پرسپولیس هستم و دوست دارم که بمانم.

رضا نورمحمدی در رابطه با وضعیت پرسپولیس در آستانه سفر به عربستان و رویارویی با الهلال اظهار داشت:‌ کارمان قطعا خیلی مشکل است و با جوسازی هایی که در روزهای اخیر شده،‌ فکر می کنیم که به جنگ می رویم. باید با این مساله کنار بیاییم و بدانیم که جو سنگینی در عربستان انتظار ما را می کشد. در هر صورت ما یک هدف داریم که صعود به جمع 8 تیم برتر آسیاست و برای همان به عربستان می رویم.

وی ادامه داد:‌ فکر می کنم گل نخوردن پرسپولیس در این دیدار یکی از مهمترین نکات باشد. ما در دیدار رفت هم گل نخوردیم و این مساله خیلی به ما کمک خواهد کرد. اگر بتوانیم دروازه را بسته نگه داریم،‌ شرایط به نفع ما برمی گردد و با یک تساوی هم می توانیم صعود کنیم. البته با آمار خوبی که خط دفاع پرسپولیس در بازیهای اخیر داشته است، به نظرم این دور از دسترس نیست که گل نخوریم.

مدافع پرسپولیس همچنین تصریح کرد: از زمانی که برانکو آمده،‌ هماهنگی ها در خط دفاعی خیلی بیشتر شده و به یک ترکیب ثابت رسیده ایم. قبل از آن تغییر پست ها خیلی زیاد بود اما با آمدن کادرفنی جدید آن شکلی که باید را گرفتیم و در این دیدار سعی می کنیم که این روند را ادامه دهیم.

نورمحمدی درباره اینکه پرسپولیس فصل خوبی را پشت سر گذاشته یا خیر،‌ عنوان کرد: ما در لیگ امسال جزو 8 تیم قرار گرفتیم که خیلی هم رتبه بدی نبود چون آن مشکلاتی که تیم ما داشت،‌ اگر در تیم دیگری بود،‌ شاید سقوط می کردند. با تغییر مربی و مدیریت کار ما بسیار سخت شد اما خدا را شکر می کنم که در پایان فصل اوج گرفتیم. می خواهیم با صعود به جمع 8 تیم برتر یک هدیه خوب به هواداران بدهیم و پایان خوبی برای این فصل باشد.

وی در خصوص برنامه اش برای فصل آینده گفت:‌ قراردادم یک ساله بوده و در پایان فصل تمام می شود. نمی دانم تکلیف باشگاه چه خواهد شد اما چند سال است که در پرسپولیس هستم و دوست دارم که بمانم. الان هم مشکلات مالی فراوانی داریم که باید حل شود اما فعلا به خاطر حساسیت بازی آسیایی به این مسائل فکر نمی کنیم. امیدوارم در خصوصی سازی شرایطی رقم بخورد که مالک باشگاه یک تیم قدرتمند را برای فصل آینده ببیندد که در شان پرسپولیس باشد.

نورمحمدی در پایان درباره بازوبند مشکی که می بندد و اینکه گفته می شود برای پوشاندن خالکوبی اش است،‌ گفت: پیراهن های ما طوری است که آستین هایش بد می ایستد و من این بازوبندها را می بندم که این اتفاق نیفتد! البته این بازوبندها را از زیر پیراهن می بندم اما در طول بازی بیرون می آید. قطعا این بازوبندها ربطی به پوشاندن خالکوبی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)