پرسپولیس نیوز : علیرضا نورمحمدی می گوید هیچ بازیکنی به خاطر نیمکت نشینی در پرسپولیس حق اعتراض ندارد.

مقابل مس کرمان چه نتیجه ای می گیرید؟

ما بازی رفت را در کرمان به مس باختیم بنابراین باید در بازی برگشت تیم کرمانی را شکست دهیم به همین دلیل اجازه نداریم مس کرمان را دست کم بگیریم.

 

به نظر روی گلی که راه آهن به ثمر رساند چه کسی مقصر بود؟

ما در بازی هیچ موقعیتی به راه آهن ندادیم. در صحنه گل هم به خاطر اینکه توپ در اختیار ما قرار گرفته بود، دفاع باز شد. در آن صحنه نه نیلسون مقصر بود نه مدافعان ، چون غافلگیر شدیم و بدشانس بودیم که روی غافلگیری گل خوردیم.

 

با پایان محرومیت بنگر به نظر می رسد دوباره طرح زوج و فرد در خط دفاعی پرسپولیس اجرا خواهد شد!

بنگر در بازی با راه آهن هم می توانست بازی کند. به عنوان بازیکن حرفه ای باید تابع تصمیم کادرفنی باشیم. به طرح زوج و فرد و مسائل دیگری که از طریق رسانه ها مطرح می شود توجهی ندارم.

 

جنگ ششمی را پرسپولیس می برد یا مس؟

پرسپولیس می برد چون واقعا به سه امتیاز بازی با مس احتیاج داریم.

 

از بی انگیزه بودن بازیکنان پرسپولیس در ادامه لیگ نمی ترسی؟

ما اصلا بی انگیزه نیستیم. در بازی با راه آهن هم انگیزه زیادی داشتیم، گواه حرف من موقعیتی است که انصاری فرد در ثانیه های ابتدایی داشت یا فرصتی که غلامرضا رضایی قبل از دقیق هفت از دست داد اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. من معتقدم اتفاقا باخت به راه آهن انگیزه ما را بیشتر کرد تا قوی تر و جدی تر به دنبال پیروزی در بازی های بعدی باشیم.

 

فکر می کنی داماش را در رشت شکست می دهید؟

اینطور قسمت شده که ما سخت ببریم و سخت قهرمان شویم. با قرعه و شانس نمی توان جنگید اما هدفمان از ابتدا قهرمانی در جام حذفی بوده است.

 

فکر می کنی شانس چه تیمی برای قهرمانی در لیگ بیشتر است؟

من شانس یکی از تیم های سپاهان و استقلال را بیشتر می دانم اما در مجموع فرقی نمی کند کدام تیم قهرمان شود چون ما باید به فکر قهرمانی خودمان در جام حذفی باشیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)