امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مازیار زارع در روزی که پرسپولیس بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشت، در پست غیر تخصصی اش بازی قابل قبول و فوق العاده ای را به نمایش گذاشت.

 

علیرضا نورمحمدی در مورد محرومیتش اظهار داشت: کمیته انضباطی پس از تقلیل حکمم، دو جلسه محرومیت را برایم در نظر گرفت و با یک جلسه محرومیت کارت قرمز  با سه جلسه محرومیت روبرو بودم و ین دوره به اتمام رسیده و امیدوارم در صورت صلاحدید کادر فنی در بازی برابر پیکان به میدان بروم.

 

مدافع سرخپوشان در مورد بازی با سپاهان نیز افزود: تیم سپاهان برای قهرمانی نیاز به یک امتیاز داشت و این در شرایطی اتفاق افتاد که آنها قصد داشتند جشن قهرمانی خود را در حضور هوادارانشان با برد پشت سر بگذارند، از سویی پرسپولیس با محرومان و مصدومان زیادی روبرو بود ولی بازی خوب بچه های ما مانع قهرمانی آنها با برد شدند.

علیرضا همچنین درباره بازی خوب مازیار زارع در پست دفاع تاکید کرد: مازیار یک روز خوب و به یاد ماندنی را به نمایش گذاشت. زیرا او نه تمرینات مناسب و نه شرایط بازی در این پست را داشت اما با جان و دل و با نظر کادر فنی در پست دفاع میانی به میدان رفت و یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت. از سوی دیگر مجتبی شیری و دیگر بازیکنان نیز روز خوبی را برابر هواداران اصفهانی پشت سر گذاشتند.

 

نورمحمدی در خصوص بازی با پیکان تصریح کرد: تیم پیکان برای ماندن در لیگ برتر نیاز به حداکثر امتیاز این بازی دارد اما ما هم برای حفظ موقعیت خودمان در جدول باید آنها را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم تا با روحیه ای مضاعف در مسابقات جام حذفی حضور یابیم.

مدافع پرسپولیس در پایان به بازی روز هشتم خرداد ماه در برابر تیم سپاهان از سری مسابقات جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران اشاره کرد و گفت: پرسپولیس برای کسب سهمیه آسیا با یک تیم کامل و با انگیزه فراوان در حضور هوادارانش بازی زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت تا بتواند رضایت آنها را تا حدودی جلب کند. امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)