خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با نفت تهران در جام حذفی اصول کارمان روی حمله بود اما غافلگیر شدیم و گل زود هنگامی خوردیم.

علیرضا نورمحمدی اظهار داشت: بازی با نفت تهران در جام حذفی بازی بسیار خوبی بود از همان ابتداي بازی اصول کارمان را روی حمله به دروازه حریف گذاشته بودیم تا مثل بازیهای قبل خیلی زود به گل برسیم اما غافلگیر شدیم و گل زود هنگامی دریافت کردیم. تیم ما خیلی زود توانست به بازی برگردد حملات مان را ادامه دادیم و 4 گل زدیم البته می توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم که متاسفانه فرصت ها از دستمان رفت.
مدافع پرسپولیس افزود: تیم ما خیلی خوب فرصت ایجاد می کند اما به راحتی آنها را از دست می دهیم البته در جام حذفی فقط برد مهم است و تفاضل گل چندان مهم نیست اما در لیگ  نباید اینجوری باشیم چون مثل بازی با صنعت نفت ممکن است دچار مشکل شویم و نتوانیم به پیروزی برسیم. انشااله در بازی های بعدی ضربات آخر را بهتر بزنیم تا فرصت ها را به راحتی از دست ندهیم.

وی در ادامه گفت: نفت تهران تیم خیلی خوبی است و می خواست مقابل ما بسته بازی کند و در ضد حملات برنامه داشت و از همین راه هم به گل رسیدند اما تیم ما توانست با پاس های کوتاه و بلند لایه های دفاعی آنها را باز کند نفت تهران بعد از گل دوم ما، جلو کشید تا نتیجه را جبران کند اما دفاع آنها کاملا باز شد و توانستیم به گل های بعدی برسیم.

 نورمحمدي اظهار داشت: استقبال هواداران از این بازی خوب بود. ما هرچه بهتر نتیجه بگیریم، تعداد هواداران حاضر در استادیوم بیشتر می شود. در نیم فصل اول خوب نبودیم اما اکنون بهتر نتیجه می گیریم و هواداران هم بیشتر به استادیوم می آیند. نکته جالب در بازی نفت تهران این بود که هوادران 90 دقیقه تمام تيممان را تشویق کردند و حتی وقتی گل خوردیم بازهم تیم را حمایت کردند تا بتوانیم نتیجه را جبران کنیم.

 وی افزود: هواداران پرسپولیس همیشه کنار تیم بوده و هستند و با حمایت های خود به ما  و اعتماد به نفس می دهند. ما بازی های حساسی پیش رو داریم و امیدوارم اين حمایت های طرفداران پرسپولیس ادامه داشته باشد تا بتوانیم با کمک آنها نتایج بهتری کسب کنیم.

 نور محمدی در پایان گفت: فکر باشگاه و بازیکنان پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی است ما مدعی اصلی این جام هستیم و همه تلاشمان این است که هم قهرمان جام حذفی شویم و هم در لیگ نتیجه بگیریم و در جدول بالا بیاییم چون این رده در جدول ليگ، نه برای ما و نه برای باشگاه و هواداران قابل قبول است. باید تلاش کنیم تا بر حریفان پيروز شويم و جزو بالا نشینان جدول در لیگ برتر باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)